Favorit i Repris: Det fulaste du vet hemma hos andra!
Den här tråden var poppis för ett antal år sedan
Vad tycker du är den fulaste inredningen?
Den här tråden var poppis för ett antal år sedan
Vad tycker du är den fulaste inredningen?
Snart pappa nr1 skrev 2009-02-16 14:59:42 följande:
Jag kan nog ärligt säga att jag inte bryr mig det minsta om hur folk har det hemma i sina egna hem fast jag är rätt kinkig i mitt eget hem. Jag tycker det mesta är ok, huvudsaken att de som bor där trivs.
Att somliga vill ha furumöbler och andra vitt och en annan kanske zebrano är ju precis det som gör ett hem personligt.
Det låter lite som att alla ska ha exakt det som är mainstream men ändå ska det vara "personligt".
Måste jag säga något som skulle störa mig hemma hos någon annan så är det uppstoppade djur, urrrk.
*hänger ett skynke över alla tavlor med gråtande barn så ingen ser*...sen var jag bara tvungen att kika in här igen.....
nä..inte en chans att jag har såna tavlor...dom som har det kanske får betalt? Annars förstår jag inte varför.
HAHAHA sladdar..ja jag hatar dom som pesten men dom har klart en egen vilja..hur jag än försöker utrota dom så har dom helt klart bildat kolonier i mitt hem och dammtussarna vandrar som nomader genom rummen och bosätter sig på livstid i sladdstäderna....
Anticimex står handfallna och kan nog klart konstatera att sladdkolonierna och den där avlånga ohyran med knappar på, som ökar oförklarligt i antal och ligger lite här och där....och som ingen vet hur man hanterar egentligen..ja..dom är här för att stanna...
Wasabi skrev 2009-02-16 18:56:26 följande:
Ok, kollade gråtande barn på google och det var faktiskt riktigt illa. Har aldrig sett detta hemma hos nån dock.
En bild på en glad, härlig unge tar jag dock gärna.
På tal om tavlor, så minns jag en ful sak som hängde på väggen hos våra grannar: en bister sjöman med pipa i munnen - URK!
En kompis som köpt ett dyyyrt hus (där vi bor) har det jättefult hos sig. Spetsgardiner, låtsasfrukt, glasbord med helstor spetsduk, små prydnadssaker, rottingsstolar
hmm.. ja det är de saker jag tycker är ful iaf