De halvt dolda!
Denna serie var i 4 avsnitt, sändes 21.00 på torsdagar. Skriven av Jonas Gardell.
Det var det bästa jag sett på tv på läääänge!! Helt fantastisk!
Vad tyckte du som såg den?
Denna serie var i 4 avsnitt, sändes 21.00 på torsdagar. Skriven av Jonas Gardell.
Det var det bästa jag sett på tv på läääänge!! Helt fantastisk!
Vad tyckte du som såg den?
Skit bra! Såg dock inte första avsnittet. Nu i sista avsnittet gick det upp för mig att det utspelade sig i 2 tidsperioder...tur var väl det för annars hade jag väl inte fattat nåt!!
Håller med...är ett Gardell-fan sen tidigare och inte heller detta gjorde mig besviken.
Vad handlade den om?
så bra gjord, men man fick ju klump i magen efter varje avsnitt och tårar i ögonen.
Håller helt med dig TS! Serien var det bästa jag sett på mycket länge. Så gripande, så levande och verkligt.
Den var jättebra. Trots att jag starkt ogillar Gardell, men ibland får han till det.
Dock var det liiite för mycket inriktad på bara eländes jävla elände. Tredje avsnittet pallade jag inte att se färdigt. Igår grät jag mig blå när dom sog ihjäl killen.
För mig får det gärna vara sorgligt, det fyller också en viktig funktion och den här serien var tänkvärd. men LITE lycka skadar inte.
Och det var för snabba hopp igår när allt skulle vävas ihop. Det blev lite suddigt och för hafsigt liksom.
Sara Li skrev 2009-01-23 15:55:32 följande:
verkligen kanon bra men sorglig oxå! missade oxå första avsnittet! väldigt tänkvärda saker och situationer som finns i livet!
Lilla näktergal skrev 2009-01-23 15:54:49 följande:
Går den i repris?? Jag verkar ha missat nånting riktigt bra här!