Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd
Bloggar om stort och smått, från mitt liv och från andras.
Välkommen!
magda.nu
Bloggar om stort och smått, från mitt liv och från andras.
Välkommen!
magda.nu
Idag bloggade jag om att jag är en babbelmaja som skrämt slag på en stackars kille med historier om mitt barn som slutar andas.
Igår bloggade jag om om KD:s förlag att muta oss med 10.000:- för att vi ska skaffa fler barn
I förrgår bloggade jag om den mordmisstänkte läkaren.
Välkommen om du tycker att det låter intressant! magda.nu
Idag bloggar jag om manligt och kvinnligt.
Finns en bild på mig och mitt senaste barn på gårdagsbloggen också.
Låter det intressant? Välommen in! magda.nu
Idag bloggade jag om att amnings- och graviditetshormonerna gör kvinnan lite korkad.
Igår var ämnet manligt och kvinnligt.
Låter det intressant? Välkommen till magda.nu
Idag gjorde jag slut med Heinz
Historien (och en bild på eländet) finns på magda.nu
Välkommen!
idag har jag bloggat om mig i egenskap av manager
igår bloggade jag om att jag gjort slut med heinz...
välkommen om du tycker att det låter spännande! magda.nu
Dagens blogg innehåller förståss eftersnack av gårdagens melodifestival!
Artist för artist gås igenom. Var det rätt låt som vann? Och är det viktigt att ha ett bidrag vars framförare har hårfobi?
Är du också såld på melodifestivalen? Välkommen till magda.nu
Idag bloggade jag om möss i komposten (och vädjar om hjälp ifall någon vet hur man blir av med oinbjudna gäster!)
Igår bloggade jag om melodifestivalen, där jag skrev vad jag tyckte om alla bidrag.
Vet du något om möss eller är du också melodifestivalbiten? Välkommen till magda.nu
Uppdaterat bloggen nyss med lite ilska över läkarna som prompt ska ha kvar sin vita läkarrock. Den fyller ingen funktion mer än att vara en statussymbol och kosta sjukhuset en massa pengar.
Tidigare inlägg: möss i komposten och så eftersnack av melodifestivalen, förståss.
Välkommen in! magda.nu
Idag är det lite känslosamt på min blogg:
"....... ingen kan någonsin förstå hur det känns att bli snuvad på en graviditet, en förlossning och den första babylyckan. Och hur det känns då larmet går då svalgtuben kladdat igen och babyn inte får luft, se hur den lilla kroppen blir slapp och blå. Eller den långa väntan på ett provsvar då babyn har blodförgiftning, eller då det kommer blod ur babyns mun och doktorn tror att det är lungblödning. Då gör det ont i en mammas hjärta..............."
Igår bloggade jag om den omdebatterade läkarrocken och om att jag fått möss i varmkomposten.
Blandade skurar finns att läsa om på magda.nu
VÄLKOMMEN!