Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd
Skaffa katt istället för barn om du varken tänker amma eller ta ut någon föräldraledighet!
Gårdagsbloggen: Amma och ha sex samtidigt, är det okej?
Välkommen! magda.nu
Skaffa katt istället för barn om du varken tänker amma eller ta ut någon föräldraledighet!
Gårdagsbloggen: Amma och ha sex samtidigt, är det okej?
Välkommen! magda.nu
Idag bloggar jag om mitt nya liv som kanske tar mig till Indien- som en helig ko i mitt nästa liv!
Igår blev det ett inlägg som var ute någon timme och sedan censurerades. Personen det handlade om hann läsa och tog illa vid sig. Nu finns där ett tråkigt inlägg om fönsterputsning istället.
Mer? Om mitt mogna bajskrig, om när jag visade brösten på dagis, funderingar om att amma och ha sex samtidigt. Ja, det finns lite smått och gott!
Tror du att det är något för dig så är du välkommen till magda.nu !
Vad ska jag kalla min 39 åriga partner?? Förslag mottages tacksamt!
Imorgon är det förbjudet att fildela- SKYNDA att ladda ner utav bara ---
Vill du läsa mer om det här? Surfa in på magda.nu
Idag är det första april och då ska man luras. Jag luras rätt så elakt. Och så är jag nojjig när jag läser tidningarna; för vad är sant bland det som skrivs??
Mer på bloggen? Om mina bravader, mina barn, mina höns. Mig och mitt helt enkelt.
Du är välkommen att läsa på magda.nu
Idag funderar jag om man kan mäta sorg och ångest? Är min sorg och olycka är värre än någon annans.
Skulle jag isåfall blivit utsedd till årets mamma istället för Linda Isacsson?
Läs och tyck till på magda.nu
Idag bloggade jag om: Bajs bajs bajs * Varnar för autentiska foton!
Igår var det ilska och irritation över att Linda Isacsson blev förra årets mamma pga att hon fått ett prematurt barn. *Mitt barn var minsann myyyycket mindre än hennes *Morr och lite snyft
Låter det som något för dig? Välkommen till magda.nu
Igår slutade min baby andas här hemma. Vi fick göra hjärt- lungräddning och åka ambulans till barnakuten.
Vill du läsa om det så är du välkommen till magda.nu
Min blogg kommer antagligen vara grå de närmaste dagarna. Skriver av mig efter sonens sista andningsuppehåll.
Orkar du läsa är du hjärtligt välkommen till magda.nu
Idag bloggade jag om Annika Östberg som äntligen fått komma hem! Eller hem och hem, till Hinsebergs kvinnofängelse.
Igår var det sorg över sonen som återigen slutat andas här hemma och vi tvingades åka ilfart till sjukhuset...
Jag skriver lite varje dag. Stort och smått. Ofta personligt.
Låter det intressant? Välkommen till magda.nu
Idag har jag fotobloggat om mina höns. Tyckte det var lämpligt såhär i påsktider.
Annars ha det varit mycket tråk på min blogg på sista tiden. Min prematurbebis är sjuk; han slutade andas i lördags här hemma. Mycket skriverier om det har det blivit.
Tja. Det är lite glamour men mycket kärlek och kämparanda här!
Vill du läsa? Välkommen till magda.nu
Jag har modebloggat idag. Knäppt bilder på mig och mina vackra barn i våra fina kläder.
Alla blondinbloggare kan ta sig i brasan; brunettMagda vet hur man ska se ut för att lyckas!
Tror du att jag är så snygg som jag vill framstå? Välkommen in får du se!!
magda.nu
VARNING VARNING VARNING......
.... till er som bloggar och har a-kassa, eller kanske andra bidrag. Ni måste dra av för tiden ni bloggar på dagersättningen!!
Jag skriver om det i dagens blogg. Låter det intressant är du välkommen till magda.nu
Idag bloggade jag om när jag följde efter sex brandmän
Igår bloggade jag om killen som blivit av med sin a-kassa pga att han bloggar. VARNING till alla här som bloggar och går på bidrag!
Låter det intressant? Välkommen till magda.nu
Idag är jag ARG! Arg för att en åklagare vill förbjuda barnmorskor att skriva ut p-piller till tjejer under 15 år. Medhjälp till våldtäkt kallar han det!
Vad tycker du? Är det bra att 15 åringar inte får ha p-piller?
Välkommen till magda.nu för att ge din åsikt!
Idag bloggade jag om: Är det slut på nedladdningen på Internet nu? Idag föll domen mot Pirate Bay killarna...
Igår bloggade jag om: Det kan bli förbjudet för barnmorskor och läkare att skriva ut p-piller till tjejer under 15 år. Slutar de ligga med varandra för det?
Välkommen att läsa och lämna Din åsikt hos magda.nu
Idag: En kvinna tog livet av sig utanför mitt hus!!
Mina vänner är guld värda.
Igår: Fildelning ett minne blott??
I förrgår: Olagligt att skriva ut p-piller till de under 15. Bra eller dåligt?
Välkommen in för att läsa och kanske kommentera: magda.nu
Idag är det fotoblogg från minstingens dop.
Iförrgår bloggade jag om självmordet utanför mitt hus.
Tja vad kan man hitta mer? Gå in och rota själv så får du se om du hittar nåt skoj! Välkommen!
magda.nu
Idag: Foto på mitt senaste inköp (ingen ledtråd ges...)
Igår: Foto från minstingens dop.
Andra dagar: höns, kompost, bajs, prematurbarn, tonåring, tvååring...
Intressant? Välkommen till magda.nu
Idag; foto på senaste shoppingen och info hur du får den lila fina bannern.
Igår; foto från Makka-Pakkans dop
Annars; tja allt som rör sig i skallen på en förvirrad människa!
Välkommen! magda.nu
Jag tror att jag har cancer. Det är inget att skämta om men det är sant. Jag tror det!
magda.nu