AnnaKaagaardKristensen.blogg.se
Är kvinnor i västvärlden förtryckta? Är vi slavar under utseendes fixeringen? Jag tycker inte att vi kan kalla oss förtryckta, vi väljer att leva upp till de ideal som finns, mer eller mindre, det är inte förtryck om man har ett val...
Hur stora offer är vi egentligen?
Så vem har sista ordet när det gäller att bestämma hur många barn man ska skaffa? Jag tycker att den som inte vill ha fler ska inte behöva offra sig för det är ett stort nsvar att sätta ett liv till världen....
Älskling, ska vi skaffa oss ett litet fotbollslag?
"När jag var höggravid så vägde jag 86 kilo, efter att min dotter var född så vägde jag 74 kilo. Nu har jag gått ned 15 kilo till så jag har alltså varit jätte duktig och gått ned 27 kilo totalt"...
Konsten att banta bort ett barn
Män kan har rätten att alltid bestämma över sina egna kroppar, det har kvinnor med, utom när det kommer till barnafödande och matning av barn...
Mina pattar, min ponani, mitt val.
Hur kontrollerande får man egentligen bli i ett förhållande? Det är lite samma sak när det kommer upp till diskussion vart gränsen för otrohet går och vissa svarar "vid tanken" jag tycker att det är riktigt fruktansvärt....
Får jag lov att klappa kotten i dushen älskling?