Ablan Äldre 10 Apr 21:32 10584 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd "han säger: wobla blobli bla bla FACK! Jag hör!" "Min son sex månader har fått smaka på glass, vaniljpudding, fikabröd, saft, och t.o.m coca-cola" Vart fan är min keso?! Vänta på hissen i 15 minuter bara för att det är några barn som har hijackat den En gång i veckan Håll dina skitiga tassar borta från min prinsessklänning! Hurtbulle mammor vs. kräk på pyjamasen-mammor Självömkan och ilska
Ablan Äldre 11 Apr 00:36 #9404 Återställ Anmäl Du ogillar detta Jag sitter av tiden "han säger: wobla blobli bla bla FACK! Jag hör!" "Min son sex månader har fått smaka på glass, vaniljpudding, fikabröd, saft, och t.o.m coca-cola" Vart fan är min keso?! Vänta på hissen i 15 minuter bara för att det är några barn som har hijackat den En gång i veckan Håll dina skitiga tassar borta från min prinsessklänning! Hurtbulle mammor vs. kräk på pyjamasen-mammor
Ablan Äldre 11 Apr 11:54 #9421 Återställ Anmäl Du ogillar detta hon är minst sagt väldigt unik Jag sitter av tiden "han säger: wobla blobli bla bla FACK! Jag hör!" "Min son sex månader har fått smaka på glass, vaniljpudding, fikabröd, saft, och t.o.m coca-cola" Vart fan är min keso?! Vänta på hissen i 15 minuter bara för att det är några barn som har hijackat den En gång i veckan Håll dina skitiga tassar borta från min prinsessklänning!
Ablan Äldre 12 Apr 19:05 #9488 Återställ Anmäl Du ogillar detta Bor vi fortfarande i grottor och jagar vår egen föda med spjut? Rodde dissar min utmärkta stilkänsla Vad är sandlådan? Jordgubbstjuv På tal om... hon är minst sagt väldigt unik Jag sitter av tiden "han säger: wobla blobli bla bla FACK! Jag hör!"
Ablan Äldre 12 Apr 21:08 #9498 Återställ Anmäl Du ogillar detta Din snåle fuck.... Bor vi fortfarande i grottor och jagar vår egen föda med spjut? Rodde dissar min utmärkta stilkänsla Vad är sandlådan? Jordgubbstjuv På tal om... hon är minst sagt väldigt unik Jag sitter av tiden
Ablan Äldre 13 Apr 10:22 #9519 Återställ Anmäl Du ogillar detta Riktigt radikalt Din snåle fuck.... Bor vi fortfarande i grottor och jagar vår egen föda med spjut? Rodde dissar min utmärkta stilkänsla Vad är sandlådan? Jordgubbstjuv På tal om... hon är minst sagt väldigt unik
Ablan Äldre 13 Apr 16:26 #9543 Återställ Anmäl Du ogillar detta Riktigt radikalt Din snåle fuck.... Bor vi fortfarande i grottor och jagar vår egen föda med spjut? Rodde dissar min utmärkta stilkänsla Vad är sandlådan? Jordgubbstjuv På tal om... hon är minst sagt väldigt unik
Ablan Äldre 13 Apr 22:37 #9572 Återställ Anmäl Du ogillar detta Jag vill också ha! Nej grabbar asså, det där är fan inte ok alltså... Riktigt radikalt Din snåle fuck.... Bor vi fortfarande i grottor och jagar vår egen föda med spjut? Rodde dissar min utmärkta stilkänsla Vad är sandlådan? Jordgubbstjuv
Ablan Äldre 14 Apr 12:09 #9607 Återställ Anmäl Du ogillar detta Nouvelle vague Anorlunda Jag vill också ha! Nej grabbar asså, det där är fan inte ok alltså... Riktigt radikalt Din snåle fuck.... Bor vi fortfarande i grottor och jagar vår egen föda med spjut? Rodde dissar min utmärkta stilkänsla
Ablan Äldre 14 Apr 21:54 #9672 Återställ Anmäl Du ogillar detta Jag är ingenting Nouvelle vague Anorlunda Jag vill också ha! Nej grabbar asså, det där är fan inte ok alltså... Riktigt radikalt Din snåle fuck.... Bor vi fortfarande i grottor och jagar vår egen föda med spjut?
Ablan Äldre 14 Apr 23:39 #9686 Återställ Anmäl Du ogillar detta Wikipedia vart är du när jag behöver dig?! Varför fortsätter den att jävlas med mig?! Jag är ingenting Nouvelle vague Anorlunda Jag vill också ha! Nej grabbar asså, det där är fan inte ok alltså... Riktigt radikalt
Ablan Äldre 15 Apr 11:25 #9713 Återställ Anmäl Du ogillar detta Wikipedia vart är du när jag behöver dig?! Varför fortsätter den att jävlas med mig?! Jag är ingenting Nouvelle vague Anorlunda Jag vill också ha! Nej grabbar asså, det där är fan inte ok alltså... Riktigt radikalt
Ablan Äldre 21 Apr 14:22 #10255 Återställ Anmäl Du ogillar detta Människoförakt Äntligen X2 Så jävla brudigt och oärligt Äntligen! Äntligen! Min hjärna kommer snart att implodera eller smälta och rinna ut ur mina öron Idag har jag gjort flera o-rutiniga saker Vi svullade som två sumosar
Ablan Äldre 22 Apr 10:07 #10331 Återställ Anmäl Du ogillar detta Alla korkade kvinnors samlingsplats Slö blogg... från 23 till 29 Simsalabim, typ Människoförakt Äntligen X2 Så jävla brudigt och oärligt Äntligen!
Ablan Äldre 24 Apr 11:18 #10527 Återställ Anmäl Du ogillar detta Är det bättre att mer eller mindre säga "Jag är en toffel" än att säga att man inte orkar? Varför är det rätt att lära sina barn att gud finns men fel att lära dem att gud inte finns? Hämnden är ljuv Fan vad jag är nöjd med min barnuppfostran Ibland vill jag bara säga... Jag tycker faktiskt att det känns lättare att tillfoga sig själv smärta än att överlåta det till någon annan Alla korkade kvinnors samlingsplats Slö blogg...