Inlägg från: Lady Dahmer |Visa alla inlägg
  • Lady Dahmer

Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd

Jag använder inte shampoo och jag rakar mig inte under armarna. Jag brevväxlar med seriemördare och använder menskopp.

Jag skriver om Naturlig skönhetsvård, om feminism och t.o.m om Familjeliv.se.

SENASTE INLÄGGEN
    Design by Lady Dahmer (Nu designar jag din blogg) Eau de Fitta (Fitta ska inte lukta sommaräng!) "Du är som en blandning av Isabella Rosselini, Lara Croft och Nina Hagen" (Min blogg skrämmer) "Happiness is a choice" (jo man väljer sina känslor och reaktioner) Lite får man väl tåla! (om män som tafsar)

Confessions of a Neurotic Attentionwhore - ladydahmer.blogg.se/
  • Lady Dahmer
    Design by Lady Dahmer (Jag designar din blogg!) Eau de Fitta (Fitta ska inte lukta sommaräng!) "Du är som en blandning av Isabella Rosselini, Lara Croft och Nina Hagen" (Min blogg skrämmer) "Happiness is a choice" (jo man väljer sina känslor och reaktioner) Lite får man väl tåla! (om män som tafsar) 

• Lady Dahmer
    En småbarnsmorsas arbetsdag (Män uppskattar inte det vi gör) Barn är inga jävla accessoarer Design by Lady Dahmer (jag designar din blogg!) "Du är som en blandning av Isabella Rosselini, Lara Croft och Nina Hagen" (Min blogg skrämmer!) Abort - mord eller mänsklig rättighet?
    Jag använder inte shampoo och jag rakar mig inte under armarna. Jag brevväxlar med seriemördare och använder menskopp.

Jag provocerar! Inspirerar! En vegetarian och en drömmare. Arrogant och kontroversiell FEMINIST!

• Lady Dahmer
    En småbarnsmorsas arbetsdag (Män uppskattar inte det vi gör) Barn är inga jävla accessoarer Design by Lady Dahmer (jag designar din blogg!) "Du är som en blandning av Isabella Rosselini, Lara Croft och Nina Hagen" (Min blogg skrämmer!) Abort - mord eller mänsklig rättighet?Jag använder inte shampoo och jag rakar mig inte under armarna. Jag brevväxlar med seriemördare och använder menskopp.

Jag provocerar! Inspirerar! En vegetarian och en drömmare. Arrogant och kontroversiell FEMINIST!

• Lady Dahmer
    En småbarnsmorsas arbetsdag (Män uppskattar inte det vi gör) Barn är inga jävla accessoarer Design by Lady Dahmer (jag designar din blogg!) "Du är som en blandning av Isabella Rosselini, Lara Croft och Nina Hagen" (Min blogg skrämmer!) Abort - mord eller mänsklig rättighet?Jag använder inte shampoo och jag rakar mig inte under armarna. Jag brevväxlar med seriemördare och använder menskopp.

• Lady Dahmer

• Lady Dahmer
    Vill vi verkligen ta seden dit vi kommer? Att vara tjockast i rummet Martyrskap - komplett med självömkan och offerkoftaEn småbarnsmorsas arbetsdag (Män uppskattar inte det vi gör) Barn är inga jävla accessoarer Design by Lady Dahmer (jag designar din blogg!) "Du är som en blandning av Isabella Rosselini, Lara Croft och Nina Hagen" (Min blogg skrämmer!) Abort - mord eller mänsklig rättighet?Jag använder inte shampoo och jag rakar mig inte under armarna. Jag brevväxlar med seriemördare och använder menskopp.

• Lady Dahmer
    Vill vi verkligen ta seden dit vi kommer? Att vara tjockast i rummet Martyrskap - komplett med självömkan och offerkofta En småbarnsmorsas arbetsdag (Män uppskattar inte det vi gör) Barn är inga jävla accessoarer Design by Lady Dahmer (jag designar din blogg!) "Du är som en blandning av Isabella Rosselini, Lara Croft och Nina Hagen" (Min blogg skrämmer!) Abort - mord eller mänsklig rättighet? Jag använder inte shampoo och jag rakar mig inte under armarna. Jag brevväxlar med seriemördare och använder menskopp.

• Lady Dahmer
    Vill vi verkligen ta seden dit vi kommer? Att vara tjockast i rummet Martyrskap - komplett med självömkan och offerkofta En småbarnsmorsas arbetsdag (Män uppskattar inte det vi gör) Barn är inga jävla accessoarer Design by Lady Dahmer (jag designar din blogg!) "Du är som en blandning av Isabella Rosselini, Lara Croft och Nina Hagen" (Min blogg skrämmer!) Jag använder inte shampoo och jag rakar mig inte under armarna. Jag brevväxlar med seriemördare och använder menskopp.

• Lady Dahmer
    Hur får man ungen rumsren? Män är män och kvinnor är kvinnor! Vill vi verkligen ta seden dit vi kommer? En småbarnsmorsas arbetsdag (MItt mest länkade inlägg!) Barn är inga jävla accessoarer Design by Lady Dahmer (jag designar din blogg!) "Du är som en blandning av Isabella Rosselini, Lara Croft och Nina Hagen" (Min blogg skrämmer!) Jag använder inte shampoo och jag rakar mig inte under armarna. Jag brevväxlar med seriemördare och använder menskopp.

Svar på tråden Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd