Inlägg från: Lady Dahmer |Visa alla inlägg
  • Lady Dahmer

Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd

Min senaste Bloggdesign! Hur får man ungen rumsren? Män är män och kvinnor är kvinnor! Vill vi verkligen ta seden dit vi kommer? En småbarnsmorsas arbetsdag (MItt mest länkade inlägg!) Barn är inga jävla accessoarer Design by Lady Dahmer (jag designar din blogg!) "Du är som en blandning av Isabella Rosselini, Lara Croft och Nina Hagen" (Min blogg skrämmer!) Jag använder inte shampoo och jag rakar mig inte under armarna. Jag brevväxlar med seriemördare och använder menskopp.

Jag provocerar! Inspirerar! En vegetarian och en drömmare. Arrogant och kontroversiell FEMINIST!

Confessions of a Neurotic Attentionwhore - ladydahmer.blogg.se/
  • Lady Dahmer
    Hur får man ungen rumsren? Män är män och kvinnor är kvinnor! Vill vi verkligen ta seden dit vi kommer? En småbarnsmorsas arbetsdag (MItt mest länkade inlägg!) Barn är inga jävla accessoarer Design by Lady Dahmer (jag designar din blogg!) "Du är som en blandning av Isabella Rosselini, Lara Croft och Nina Hagen" (Min blogg skrämmer!) Jag använder inte shampoo och jag rakar mig inte under armarna. Jag brevväxlar med seriemördare och använder menskopp.

Jag provocerar! Inspirerar! En vegetarian och en drömmare. Arrogant och kontroversiell FEMINIST!

• Lady Dahmer
    Dagens Jante! (skryter jag jobbigt mycket?) Hur får man ungen rumsren? (tar man fram blomsprutan?)
    Män är män och kvinnor är kvinnor! Vill vi verkligen ta seden dit vi kommer? En småbarnsmorsas arbetsdag (MItt mest länkade inlägg!) Barn är inga jävla accessoarer Design by Lady Dahmer (jag designar din blogg!) Jag använder inte shampoo och jag rakar mig inte under armarna. Jag brevväxlar med seriemördare och använder menskopp.

• Lady Dahmer
    Jag är en lat morsa som tar till genvägar
    Hur får man ungen rumsren?
    Män är män och kvinnor är kvinnor! Vill vi verkligen ta seden dit vi kommer? En småbarnsmorsas arbetsdag (MItt mest länkade inlägg!) Barn är inga jävla accessoarer Design by Lady Dahmer (jag designar din blogg!) "Du är som en blandning av Isabella Rosselini, Lara Croft och Nina Hagen" (Min blogg skrämmer!) Jag använder inte shampoo och jag rakar mig inte under armarna. Jag brevväxlar med seriemördare och använder menskopp.

• Lady Dahmer
    650 unika besökare kan inte ha fel! Min blogg är fantastiskt bra!

Jag använder inte shampoo och jag rakar mig inte under armarna. Jag brevväxlar med seriemördare och använder menskopp.

Senaste inläggen:
    Jag är en lat morsa som tar till genvägar Dagens Jante (party pooper) Är kattbajs nyttigt för små barn? Vill vi verkligen ta seden dit vi kommer? Att vara tjockast i rummet

http://ladydahmer.blogg.se

• Lady Dahmer
    870 unika besökare kan inte ha fel! Min blogg är fantastiskt bra!

Jag använder inte shampoo och jag rakar mig inte under armarna. Jag brevväxlar med seriemördare och använder menskopp.

Senaste inläggen:
    Jag är en lat morsa som tar till genvägar Dagens Jante (party pooper) Är kattbajs nyttigt för små barn? Vill vi verkligen ta seden dit vi kommer? Att vara tjockast i rummet

ladydahmer.blogg.se

• Lady Dahmer

Min blogg är fantastiskt bra! Igår hade jag 1050 unika besökare! (och 64 prenumeranter)

Jag använder inte shampoo och jag rakar mig inte under armarna.
    Jag brevväxlar med seriemördare och använder menskopp.

Senaste inläggen:

Ska män få jobba med barn?  Dagens Jante (party pooper) Är kattbajs nyttigt för små barn? Vill vi verkligen ta seden dit vi kommer? Att vara tjockast i rummet

ladydahmer.blogg.se
  • Lady Dahmer
    Min blogg är fantastiskt bra! Igår hade jag 1050 unika besökare! (och 70 prenumeranter)

Senaste inläggen: Ska män få jobba med barn?  Dagens Jante (party pooper) Är kattbajs nyttigt för små barn? Vill vi verkligen ta seden dit vi kommer? Att vara tjockast i rummet

• Lady Dahmer

76 prenumeranter kan inte ha fel!

BLOGGTIPSARNA TIPSAR OM MIN BLOGG IDAG!

Neger är min favoritfärg!
    I skydd bakom skärmen visar du ditt rätta jag
    Ska män få jobba med barn?
    Jag är en lat morsa som tar till genvägar

• Lady Dahmer
    Hedebris skrev 2009-03-08 14:16:23 följande:
    kollar någon ens in ens blogg när man lägger in den här. känns som alla bara lägger in sin bloggs länk, och hoppas på besökare. Men ingen besöker någon annans blogg?! Eller har jag fel?sofiehedebris.blogg.se
    jag gör det! gör du?
  • Lady Dahmer

hur är det egentligen -- jag får ju inte länka till min blogg HÄR men får jag hänvisa till presentationen?

Jag får inte länka till min suveräna blogg - se presentationen istället!
  • Lady Dahmer
    Snorkfröken83 skrev 2009-03-08 19:41:08 följande:
    Varför får du inte länka?
    för att i min blogg finns en länk till en annan blogg där jag erbjuder tjänster mot betalning.
    Jag får inte länka till min suveräna blogg - se presentationen istället!
Svar på tråden Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd