• Anonym

Fick ett par morgonskor i 25-årspresent av min man!

Japp! Det var allt jag fick! Vet inte om jag ska skratta eller gråta...
    Älskar honom otroligt mycket och vi har det verkligen jättebra.

Men hur svårt är det att komma på ngt annat? Han hade kunnat fråga min syster, min mamma, mina vänner osv osv om råd. Men icke! Eller får jag skylla mig själv, för att jag inte kom på ngt att önska mig? Han önskar sig aldrig ngt, men jag kommer alltid på fina saker att köpa till honom...

Kan tillägga att vi absolut inte har problem med ekonomin.

(Kan tillägga att morgonskorna inte passade. Han köpte stl 37, fast att jag alltid har 38.)

• Svar på tråden Fick ett par morgonskor i 25-årspresent av min man!
  • marjalena

Vad menar du med morgonskor? Tofflor eller vadå?

• Anonym

Ja, tofflor.

• lunkentuss

Dagen är ju inte slut än

• Anonym

Förlåt, vad är ett par morgonskor?

Nästa år önskar du dig något specifikt som han kan köpa. Du kan inte döma honom efter hur du är själv, för han är uppenbarligen inte som du. Nu har du ju lärt dig det och kommunicerar lite rakare nästa gång

• Anonym

Min man köpte inget till mig när jag köpte trettio. Jag skulle få en termometer men han hade inte kommit ihåg att gå o beställa den.
    Jag blev faktist inte upprörd det minsta.

Grattis på födelsedagen TS

• Anonym

Jag älskar honom verkligen och kan tillägga att jag inte blev arg eller så. Tvärt om... Jag sa att det inte gjorde ngt om dom passade - att vi kunde byta dom idag.

Men när han hade gått till jobb så grät jag jättemycket. Men jag kommer väl att låtsas som ingenting när han kommer hem sen...

• Anonym (hmmm)

Kan förstå dig lite. Jag köpte en dyr och mycket uppskattad present till min sambo förra året. Vad fick jag? Jo han var otrogen på min födelsedag och någon present fick jag inte för "han hade inte råd".

• lunkentuss

Anonym skrev 2009-01-26 14:16:41 följande:

Jag älskar honom verkligen och kan tillägga att jag inte blev arg eller så. Tvärt om... Jag sa att det inte gjorde ngt om dom passade - att vi kunde byta dom idag. Men när han hade gått till jobb så grät jag jättemycket. Men jag kommer väl att låtsas som ingenting när han kommer hem sen...
    ropa inte hej än
    Du vet ju inte om han planerat nåt annat till kvällen!!
    Min man brukar alltid ge nåt litet på morron, det roliga/lite större kommer på kvällen =)
  • Anonym
    Anonym (hmmm) skrev 2009-01-26 14:21:30 följande:
    Kan förstå dig lite. Jag köpte en dyr och mycket uppskattad present till min sambo förra året. Vad fick jag? Jo han var otrogen på min födelsedag och någon present fick jag inte för "han hade inte råd".
    Hmm. Fast det är ju 100 ggr värre för dig.
    Min man är inte otrogen!

Men däremot köpte jag en dyr och mycket bra present till honom när han fyllde år. En sak han behövde - men inte önskade sig.
  • PrettyGirl

Jösses... Är det ngt att hänga upp sig på???? Är det dyra presenter som betyder ngt, el att man har ngn att leva med som älskar en? Är det möjligt att man kan vara så materiell av sig, vad sjutton gråter du för? Du är (förhoppningsvis) frisk, har en bra man (antar jag) o ska väl vara glad för det..? Du fick ett par tofflor:) Jag skulle ha blivit jätteglad för dom iaf.
    Känns nästan som ett i-lands problem ts. Grattis iaf.

Svar på tråden Fick ett par morgonskor i 25-årspresent av min man!