• Anonym

Fick ett par morgonskor i 25-årspresent av min man!

Japp! Det var allt jag fick! Vet inte om jag ska skratta eller gråta...
    Älskar honom otroligt mycket och vi har det verkligen jättebra.

Men hur svårt är det att komma på ngt annat? Han hade kunnat fråga min syster, min mamma, mina vänner osv osv om råd. Men icke! Eller får jag skylla mig själv, för att jag inte kom på ngt att önska mig? Han önskar sig aldrig ngt, men jag kommer alltid på fina saker att köpa till honom...

Kan tillägga att vi absolut inte har problem med ekonomin.

(Kan tillägga att morgonskorna inte passade. Han köpte stl 37, fast att jag alltid har 38.)

• Svar på tråden Fick ett par morgonskor i 25-årspresent av min man!
  • Anonym
    Anonym (suck) skrev 2009-01-26 15:09:45 följande:
    Det är ju inte alltid så stor skillnad på 37 och 38. Jag kan ha allt från storlek 35 till 38 i skor beroende på vad det är för skor.Men det besvarar fortfarande inte frågan. Vet du hur han tänkte? Har du frågat?
    Konstigt. Jag har alltid 38 i mina. Kollar jag genom alla mina skor är det 38. Ingenting annat. var köper du dina skor?!

Nä, jag frågade inte. Han tyckte kanske mina andra var fula?!
  • Jungblom

Du får väl prata ut med honom om det, finns ingen vits med att gnälla över det på internet. Vi kan inte tala om för honom att du är besviken över presenten.

Grattis förresten!

• molly27

Golli skrev 2009-01-26 15:09:45 följande:

Anonym skrev 2009-01-26 15:06:11 följande:
    fick en köpt sak av min sambo och en teckning av min dotter. hennes första teckning...
    Jag håller med dig-dom finaste presenterna är det som någon gjort själv,är det då från ens barn är det ännu ett plus.
  • Anonym (suck)

I väldigt olika affärer. Köper du alla dina i en och samma affär?

Anonym skrev 2009-01-26 15:12:44 följande:
    Konstigt. Jag har alltid 38 i mina. Kollar jag genom alla mina skor är det 38. Ingenting annat. var köper du dina skor?!Nä, jag frågade inte. Han tyckte kanske mina andra var fula?!
  • Anonym (suck)

I väldigt olika affärer. Köper du alla dina i en och samma affär?

Konstigt. Jag har alltid 38 i mina. Kollar jag genom alla mina skor är det 38. Ingenting annat. var köper du dina skor?!Nä, jag frågade inte. Han tyckte kanske mina andra var fula?!
  • Anonym (suck)

Ta och fråga honom då! Det kanske ligger en jättefin tanke i botten!

• Anonym (C)

Åh, min kille har också varit ganska dålig på sådant. En gång fick jag pengar och fick köpa vad jag ville - då kändes det inte som att han försökte ens. Man säger: "Det är tanken som räknas" och han tänkte inte ens.. Fast han har blivit bättre efter stränga order

• Anonym (spoiled?)

Jag hade blivit sjuuuukt besviken om jag fick ett par tofflor i fel storlek i födelsedagspresent.

Ett trepack trosor för 39

Det är väl för fan inga presenter, det är hån.

Hellre ingen present än en riktigt dålig present.

• Anonym

Anonym (spoiled?) skrev 2009-01-26 15:17:58 följande:

Jag hade blivit sjuuuukt besviken om jag fick ett par tofflor i fel storlek i födelsedagspresent.Ett trepack trosor för 39 Det är väl för fan inga presenter, det är hån. Hellre ingen present än en riktigt dålig present.
    oj vad otacksam man kan vara!!!!
  • Anonym (suck)

Ja herre gud... inte konstigt att världen är full av snikna och giriga människor.

Svar på tråden Fick ett par morgonskor i 25-årspresent av min man!