Infantil spasm
Moa0810 skrev 2009-02-06 21:24:34 följande:
Svar på #34Då har ni hållt på lika länge som oss. Vi har gjort en massa prover men det är fler som återstår. Gjorde MR i ons och pga någon miss någonstans så får vi inget svar idag utan får vänta till mån och pga detta så tas inga nya prover innan heller. Idag är jag arg=(... Denna väntan............ Jag håller tummarna att Keppra hjälper er. Varför valde er läkare Keppra? Jag har föreslagit den medicinen för min läkare om vi byter nästa vecka vilket jag tror eftersom Sabrilexen inte har hjälp ännu men han är inne på någon annan som jag inte kommer ihåg namnet på T någonting. Tänker på er.
Antagligen Topimax. Känner du igen det? Usch vad jobbigt att vänta på svar, förstår att det inte känns kul att behöva vänta över helgen.
Min son äter Topimax sedan december pga kramper. Vi har trappat upp medicinen hela tiden men det hjälper inte. E har svårbehandlad ep pga en svår hjärnskada. Igår fick vi även bekräftat det vi misstänkt nämligen att han har IS. Så på måndag läggs vi in i Lund och ska påbörja behandling med syntachten.
Hatar dessa kramper! Hoppas verkligen att våra barn snart slipper dem.