Inlägg från: puh fantast |Visa alla inlägg
  • puh fantast

Övikstråden

Vad mysigt att leka i fleecedress. Här går värmen, men jag fryser ändå.

Har oxå funderat på torsdagsbadet, är sugen på att gå, men vilken vecka är det? Är det som tidigare, så borde det vara denna vecka, men jag vet inte.

Någon som är sugen på fika?????

• puh fantast

Godmorgon!

Vad alla kommer igång med datorn tidigt på morgonen.
    Själv måste jag vänta till Lucas sover. Han har nu börjat vakna vid 5.30 - 6.00 igen. Fick två veckor med sovmorgon, skönt Så nu behöver han sova två gånger per dag igen.

Lisa: Håller tummarna

• puh fantast

Visst kan jag åka till urskogen
    Annars kan vi kanske ta en annan dag om Mia inte börjat jobba. Mig kvittar det.
    Någon annan med åsikt???

Har varit ute och åkt pulka med Lucas, runt huset flera varv, och gissa om han tyckte det var skoj Var lika roligt att krypa runt i snön.

Har äntligen satt in alla foton i fotoalbumet (nja, nästan alla, Lucas är inte insatta, ska införskaffa ett roligt album i Stockholm).

Fick idag med posten en massa papper till skrapbooking. Har köpt på Tradera, så nu är det bara att sätta igång och scrappa. Hoppas ideérna har kommit till imorgon

• puh fantast

Ja, vad ska jag säga. Snöade hela dagen igår och det ligger kvar, vad ska jag tro, ett par cm kanske. Vi har ganska långt gräs och det sticker upp ur snön på vissa ställen.

• puh fantast

Uscha Vindaloos, vilken tur att allt gick någolunda bra. Har alltid bävat för att Lucas ska åka ut för trappen. Dubbelkollar alltid att grinden är stängd. Får panik varje morgon, fast jag är övertygad om att jag stängde den innan jag gick i säng.

Skickar krya-på-er-kramar. Och några tröstkramar.

Har varit på Coop och kollat lite, vilket folk det var där. Har inte människor arbeten att gå till, visseligen var det väldigt hög medelålder

Nu ska jag gå och sätta blommorna i vatten. Har skämt bort mig själv med en bukett.

• puh fantast

Förstår att det är jobbigt Sandra, tyvärr vet jag inte av någon ledig heller. Förhoppningsvis dyker det upp någon snart. Funkar det någolunda att bo hos föräldrarna eller?

Vad händer i helgen då för alla?

• puh fantast

Visst kommer vi till dig Lisa. Jag packar med mitt apotek så klarar jag mig

Vilken tid passar? Ska du på lunch date då oxå?

• puh fantast

God morgon!

Sitter och funderar på vad jag ska göra. Om jag ska städa toaletten eller fixa med fotografierna.
    Kanske ska ta toaletten medan Lucas sover. Korten kan jag ju ta när han är vaken.

Svar på tråden Övikstråden