Inlägg från: puh fantast |Visa alla inlägg
  • puh fantast

Övikstråden

Imoen: är det OK att ev. dyka upp?
    Jag kan ju passa på att ta en promenad, det är ju inte särskilt långt.

Va mysigt att hälsa på bebis. Jag väntar för fullt på min bästa väns bebis. Hon ringde igår från BB, hon ligger inne med blödningar men får ev. åka hem idag. Hon har 3 veckor kvar, så man vet aldrig. Nackdelen är att de bor i Luleå, en bit att åka, fast jag har sagt att inom en månad efter födsel dyker vi upp.

Ha en bra helg alla. Vad ska ni göra föresten? Här blir det bara lungt. Måste ju ta igen sig efter att ha jobbat två eftermiddagar.

• puh fantast

Alla barn är olika, vilket visseligen är tur.
    Några barn säger mamma, pappa, lampa, boll och liknande.
    Men inte Lucas inte: Idag när jag bytte blöja på honom kom mamma in och säger: "Herregud, vad du luktar" och så går hon ut. Medan jag tar bort blöjan kommer något från Lucas mun som låter som "herregud".
    Han är inte som alla andra han inte!

• puh fantast

Linn: Här i Högland räcker det om man söker 3 månader innan. Och Zandrah, det brukar inte vara gratis för arbetslösa, men det kanske är nå´t special i Husum.

Imoen: Kan kanske dyka upp på Lördag. Räcker det som svar. Om det är så att jag kommer kan jag vara utan fika, det är inte så noga för min del. Måste bara fråga: har du några djur?

Jag har jobbat idag, så jag hann inte in på Gallerian, men imorgon ska jag dit.
    Var det någon som gjorde några fynd?

• puh fantast

Lisa: du har en för snäll bror du, som ställer upp i vått och torrt.
    Fast jag ska inte klaga jag heller, igår hade syster Lucas och idag var han hos mamma.

God natt på er!

• puh fantast

Har stått i köket sen 8 i morse, så nu är jag snart klar med födelsedagsfikat.
    Det blev7-8 sorter, så nu saknas några sorter och bullar. Det får bli under veckan.
    Hade tänkt göra bort allt idag, men jag ides inte mer. Problemet är dock att frysboxen snart är full.
    Men det värsta är kvar, diska plåtarna. Uscha.

Hoppas ni hade trevligt på fikat, tiden räckte inte till för mig. Hoppas det blir fler gånger.

Vad har ni alla gjort i helgen då? Och vad händer i veckan? Jag ska jobba tre dagar, så jag är nog slut på när helgen kommer.

• puh fantast

Har varit och bowlat. Riktigt kul de första 40 minuterna, resterande 50 var inte lika skoj.

Vad händer i helgen då? Vi har inga planer alls, ska bara ta det lungt. Blir kanske lite bakning.

Svar på tråden Övikstråden