Övikstråden
AgnesNile..nej tyvärr inte vad jag vet....
AgnesNile..nej tyvärr inte vad jag vet....
Idag har jag beställt en ERGO...
vindaloos...jag har beställt en svart...tycker att tranbär är en jättesnyg oxå..men det blev en svart. har beställt en med enfärgat foder de skulle komma i september.....förstår inte vitsen med fjärilarna...
fick just ett mail från ergo försäljaren som lovade höra av sig när den är på väg!! Jiiihoo!!
vet ni vad......jag har fått tinnitus....grrrrrrrr....hoppas bara att det är övergående då det kom i samband med min förkylning....
Skitjobbigt at veta att man kanske aldrig får höra tytnaden igen...suck...
Puh....kan hända att jag hänkar på en picknick...
tystnaden...
Lisa...nej men funderar på att åka dit imorgon...
EN FRÅGA!!!!
Hur är det här med 15 timmars grejen på dagis...är det minimum per vecka för att få behålla platsen eller kan man ha barnen färre timmar vissa veckor lite nu och då?? Typ 8 timmar en vecka och 15 timmar nästa???
vill ha min ergo nuuuuuuuuuuu!!!!! skulle behöva imorgon ju!!
Lisa...men jag har fått höra att man riskerar att tappa platsen om man inte har barnet minst 15 timmar/vecka
det är inte mig det handlar om...hade en disskusion med en kompis som sa så här:
"jag ska ha mitt barn på dagis 6 timmar ena vecka och kanske 8 nästa och kanske 15 veckan efter det beroende på hur jag och sambon jobbar..."
då sa jag : har du kollat upp så att man får göra så (det hade hon inte) för jag vet inte om det går....
Varför inte?? svarade hon då...då sa jag att jag inte visste så jag tänkte höra mig för lite bara vad ni säger ...