Övikstråden
lillbudda...Välkommen...häng här i denna tråd eller tråden som heter "öviks nyfödda" och håll ögonen öppna för titt som tätt planeras det en fika...
lillbudda...Välkommen...häng här i denna tråd eller tråden som heter "öviks nyfödda" och håll ögonen öppna för titt som tätt planeras det en fika...
lillbudda...här har du länken till andra tråden
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3478307.html
Lisap...Erica på "Ödlan och brorsan" Ny frissa inne i stan på tvärgatan ner mot apoteket om du står vid buketten...(tror jag) annars är det gatan ovanför...
Nu drar vi till Göteborg!!!
ha det bäst!!!
dax å skryta....jonathan tog sina första steg idag!!!
Och för er som undrar så har jag haft det skit kul i Göteborg!!!
hej
jag har betalat min ergo nu...i söndags närmare bestämt men jag har inte fått den än....grrr...skulle gärna vilja ha den till imorgon då jag ska på stan och trängas med alla andra i nya gallerian..skulle vara skönt att slippa vagnen då.
eyelock...annars så finns det ju en smink affär på överstan ovanför ÖA...men som linn sa så gör de flesta frisörer det.
Nu har jag varit på nya gallerian...riktigt kul med så många affärer men fasiken så jobbigt med såååååå mycket folk...folk var som galna och överallt var dom. och jag lovar att det underlättade inte med en barnvagn...lagomt till pass så hade jag fått min ERGO i brevlådan när jag kommit hem...
å hjälp!!! jag måste bara hoppa in och berätta (läs skryta)
Jonathan släppte just taget om byrån och spatserade iväg själv på egen hand över HELA vardgasrumsgolvet...han bara knallade iväg!!!!
*stolt mamma*
Lisa..han är 11 månader