Övikstråden
Alltid sugen på fika ju.. tror dock inte jag har någon möjlighet den här veckan iaf... möjligen nästa...
Alltid sugen på fika ju.. tror dock inte jag har någon möjlighet den här veckan iaf... möjligen nästa...
Måste ner till stan på fredag.. för att byta Elias present.. visade sig att min svärmor köpt ungefär samma present till elias som vi... Tur man upptäcker sånt innan iaf *ler* Tyvärr hinner jag nog inte fika.. då jag måste vara hemma till kl 13.00...
Trevlig helg förresten Chino!!
Blev en sådan där traktor m vagn, en sån man kan sitta och trampa på.. Han hittade den själv på citylek, kolla mamma en blå traktor!!
Men som sagt, men svärmor har ju köpt ganska precis samma sak så jag måste ner och byta.. tyvärr..
Blir tydligen stan i dag i stället...
dock har jag alla 3 med mig... så fika är inte att tänka på tror jag...
Brorsan ska få ta de bägge stora till lekparken tänkte jag.. Beror iof när han är klar på jobbstudion?? Ngn som vet hur länge de håller på där när det är information??
oki.. pratade just m brorsan och han var klar.. så nu drar jag till stora staden..
Japp, jag köpte efter många om och männ en fleece filt m spindelmannen samt en prydnadskudde med samma gubbe på.. Hans farmor har även köpt ett bädd set m spindelmannen så jag körde på det.. så nu blir han stora grabben m spindelmannenrum *ler*
Kul chino.. snart springer han i från dig *ler*
Här har vi firat födelsedag hela dagen.. för 3 år sedan kl 03.51 tittade världens sötaste lilla elias ut *ler* Så här har det varit full fart sedan kl 7 i morse då en vänlig storasyster väckte han... Bara för att vi inte skulle hinna upp och sjunga för han, eftersom det var det minnsan ingen som gjorde då hon fyllde år.. Till saken hör att hon alltid e vaken sååå okristerligt tidigt ju *suck* nåja tror att han var nöjd med dagen iaf stupade i säng nybäddad m alla spindelman prylar *ler*
E sååå sugen på fika ju *suck* och enda tiden som passar den här veckan är i morgon typ.. men men antar att ingen kan då??
*ler* när ska du dit?? tänkte kanske vi kunde fika eller nått??