Inlägg från: Mabi |Visa alla inlägg
  • Mabi

Hjälp med vår 30 års fest, snälla!!!!!!

Jag och min sambo fyller båda 30 år i år och har tänkt oss att ha en gemensam fest. Det är bara det att vi har idè torka och skulle vilja ha lite förslag på hur man kan lägga upp allt från inbjudningskort till underhållning på festen samt ev.sångblad.

Vi hade tänkt oss att i inbjudan formullera när och var festen ska vara och så skulle vi vilja ha med på ett snyggt sätt att vi önskar oss presentkort på heminredning och elektronik, någon som har ngt bra förslag?

Sen tänkte vi göra ngt skoj med bordsplaceringen?? Skulle även vilja ha lite förslag på lekar/aktiviteter som ca 70 pers kan göra?

Skulle vara så himla tacksam för förslag eller helt enkelt bara att ni skrev hur ni lade upp er fest!!!

Tack på förhand!

• Svar på tråden Hjälp med vår 30 års fest, snälla!!!!!!
  • Mabi

Tack för alla bra förslag!!! Jättekul förslag på placering Flippen!

Är det ngn som har ett bra förslag på hur man kan formullera sig på ett skojigt sätt på inbjudningskorten. Vi har hört att andra har skrivit ned vad de önskar sig på ett skojigt sätt, så att folk inte ska behöva fundera över vad de ska köpa. Vi håller på och renoverar upp vårat hem och skulle gärna vilja önska oss presentkort på ex. mio och elgiganten. Men vi tycker att det är lite svårt att komma fram till ett kul sätt att skriva, så att det inte blir för girigt : )

Eftersöker även ngn sida med roliga sånger.

Tack igen!

• Mabi

Tack Flippen det var ett bra förslag!

Vi tänkte lägga festen i slutet av Maj men då jag fyller nu i februari tänkte vi skicka inbjudningarna ganska snart så att folk förstår att vi tänker ha ett firande, men inte just i februari...

Svar på tråden Hjälp med vår 30 års fest, snälla!!!!!!