sms lån?
Vill bara höra om d finns ngn här som tagit smslån? Funderar ev på att göra ett fösök men är lite nervös eftersom jag tycker att d verkar skummt på nå vis,,,
Vill bara höra om d finns ngn här som tagit smslån? Funderar ev på att göra ett fösök men är lite nervös eftersom jag tycker att d verkar skummt på nå vis,,,
ja jag avstår nog,känns inte riktigt rätt att göra ett smslån..
har hört alla nackdelar om d så... nja jag skippar d. tack för svaren
jag kan förvisso betala inom 30 dagar,d är snudden på en kris,mellersta barnet fyller 4 nästa vecka mat i frysen har vi men d är allt annat som börjar fattas oss. Brukar få få låna av min mormor men d känns inte så kul å vända sig dit heller varannan månad. Grejen är att vi försörjer oss m en lön plus barnbidrag och vårdnads bidraget som går ut nu i feb och d är då jag kan börja söka jobb men just nu ser d inte ljust ut på den fronten. Barnen har aldrig drabbas på något vis när vi haft d dåligt ställt. Läste om kredit 365 om man skulle låna 3000 där så skulle man betala 3500 tillbaka inom 30 dagar. Min sambo flög i taken när jag nämnde sms lån.. men d kan vara en nödlösning..Fast inte för oss då...
ja jag förstår att d är nog välldigt lätt hänt. nej jag får lyssna till min sambo å låta bli.