Inlägg från: sockervit |Visa alla inlägg
  • sockervit

Sommarbebisar 2009 i Västerås!

Det finns inga ord, Lotta. Så sorgligt... Kram!

Är det någon som går på Kvinnoläkarna? Jag längtar tills det e dags för föräldrautbildningen

Här är det lite snurvligt, så jag får nog stå över vattengympan...SNYFT ! Är i valet och kvalet att gå till jobbet imorgon...viktiga möten. MEN nu har man ju inte bara sig själv att tänka på...tjänar nog på att ta det lugnt och vila mig frisk istället.
    Den troligaste anledningen till att jag blivit sjuk är ju pga av att mina kollegor gått o snörvlat och käkat en massa tabletter för att kunna jobba istället för att vara hemma och sjuka.
    Så man kanske skulle föregå med gott exempel och stanna hemma när man e sjuk?!!!

Jag vill jättegärna ses för fika/middag . Jag tycker också att tiden går så snabbt i bubbelpoolen...vill ha mer liksom . Som sagt tidigare, så kan jag både lunch och efter jobbet...

Hoppas Albin mår bättre, m o e?

Har tyvärr ingen erfarenhet av Angelsound, Nanoozi.

Lät ju helt ok på friskis, Annalainen74! Får se om jag snörvlat klart tills på onsdag... Vill röra på mig lite mer än bara vattengympan.

Välkomna ni nya också!

Kram E

• sockervit

Haha, jag har inget liv

Mår bättre idag i a f Så jag hoppas verkligen att jag kan gå på vattengympan på söndag...

Blir det F & S ikväll då?

Har alla bestämt sig för vilken barnvagn ni ska ha?

• sockervit

Men åhhh, m o e! Stackare! Dessa dagar vill man som du själv säger bara gå hem o dra täcket över sig!
    Hoppas allt vänder nu efter lunch med mat i magen o lite relaxing. Min sambo säger att dessa skitdagar måste man ha...men jag är inte beredd att hålla med
    Tänker på dig! Och skickar en glad och peppande kram!
    Nu kan det bara bli bättre!

Tråkigt pian80 att du e sjuk fortfarande. Hoppas du piggar på dig snart! Själv satsar jag på F & S nästa vecka...för då måste man ju vara frisk igen!

Vilka fina vagnar ni köpt!

Själv är jag helt vilsen i djungel (fortfarande). Bestämde mig för en vagn igår o ringde på den (annons på blocket) ja då fanns den inte kvar Så typiskt mig att fundera sönder allt och sedan gå miste om kakan när jag äntligen bestämt mig...suck! Tänkte försöka mig på att ge mig ut en sväng i eftermiddag till barnvagnsaffärerna och klämma lite. Bra att prova på att komma ut en sväng också...ev. gå till jobbet imorgon igen tänkte jag.

Nehe, nu e det lunch dags!

• sockervit

Lycka till på VLT!

Skönt att ni vet vilken vagn i a f.
    Sambon och jag är väl inte helt överens om modell... Därför tänkte jag att en omgång info skulle sitta bra.

Känns som man gått från hemnetpundare till blocketpundare.

Det verkar som om man måste vara med och hugga direkt om man ska få något...

• sockervit

Det är ju tydligen låång lev tid om man ska ha ny...

Har nu varit på Aros Baby och fått massa info...provkört också. Hihi....skumt kändes det! Overkligt!
    Precis som Ronzki skrev -man har ju knappt fattat att man e gravid

• sockervit

..glömde/förtydligande:

Det blir en ny för vår del OM den vi vill ha ej dyker upp på blocket i bra skick och till bra pris...

Sedan ska jag ha MIN gamla barnvagn också tänkte jag
    Får se om jag törs gå med en retrovagn bara... Lite kul eftersom mamma o pappa sparat den i 29 år...så då är det väl dags att den får se lite luft igen!

• sockervit

JAG HAR KÖPT VAGN! WIEEEE!
    Jösses! Helt plötsligt så händer det...

Igår kväll när jag var på bio så hade barnvagnsaffären ringt och berättat att de fått återbud på en bokning av vagn och att jag nu som nr 1 på reservlistan fick den sista istället.
    Rödgråten och fortfarande lite små snyftande efter bion började gråta igen... Ehhh? Hormoner? Strunt samma, jag blev såå glad i a f! Så nu är den på väg med bussgods hem till oss!

Det blev en Teutonia Spirit -08 som de sålde ut.

Var i sthlm på möte idag och passade då på att åka och kolla in liggdelen jag spanat in på blocket. Och veliga jag slog till!
    Är ärligt talat lite smått chockad...hihi!
    Snart kommer sambon hem och får se mitt/vårt inköp i verkligheten! Spännande!

Moe: Kul att du mår bättre och att du ska på Revolutinary Road ikväll...instämmmer med föregående talare att du måste berätta hur den var! Precis som du säger så spanade jag också blocket och Tradera massor... och då hittade jag ett företag som sålde ut nya Teutonia -08:or för under beg priser, tyvärr inte Prestige. Hoppas ni hittar någon snart alt tar beslut om att köpa en ny. Du har väl kollat FL:s Köp och sälj?

Aktalia: Smart med att hyra barnstol. Det ska jag också ta en funderare på!
    Häftigt om ni kan få lika kort på först dig och sedan den lill* i samma kläder!

Jeka78: Inte bra det där! Hoppas du kan ta det lugnare nu!

Jag ses gärna... Bara att vi bestämmer plats...vilket inte är det lättaste! Gränden, Cornetto? Vad finns det mer?

Oj, vad långt det blev. Hoppas ni har överseende! Var bara tvungen att skriva av mig min glädje!
    Ha en bra kväll!
    Kram!

• sockervit

Hej hej!

Låter bra att ta det nästa tisdag
    Vi får väl som sagt brainstorma imorgon

Vi ses då!

Kram!

• sockervit

DariaM: Vilken vagn letar du efter från Teutonia?

Min kompis köpte från Mypram och de är nöjda med dem. Har läst skräckhistorier om ping-pong här på FL....rätt eller fel? Ingen aning, har ju som sagt ingen egen erfarenhet.

Nehe, nu är det lunch dags!

• sockervit

DariaM och m o e:
    Ja, ni ser! Man ska nog inte lita och lyssna alltför mkt på allt . Problem kan nog uppstå var som helst med vilken affär när som helst...

DariaM: Ett tips om ni vill ha en Teutonia Fun. www.blocket.se/vi/19474250.htm

Eldene: Då kanske vi hamnar i samma föräldragrupp?!
    Jag går hos Lotta och är jättenöjd! Hon är så go tycker jag!
    Ah, baby travel...den är fin. Vi har ju också köpt en vagn med trehjul . Och så har jag shoppat ett par strumpor och en body...det är allt. Men nu börjar lusten komma ordentligt .

Pian80 och alla andra: Vi bestämde Gränden kl 18 på tisdag!

Nehe, nu kallar renoveringen! Ha en bra kväll!

Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!