Hej hej!
Stort Grattis Aktalia!! Hoppas lillen är piggare... Tänker på er!
Jeka78: Undrar över om det är samma tjej som jag "känner" som fick barn nu men var beräknad till den 22/5. Var det Katta?
Cissi: Kul att du tittar in och ger en liten rapport!
Lotta: Min kompis bebis fixerade sig vid jul och föddes den 25 mars, så japp, fixerad kan den vara nu!
Ellinor: Men oj! Bra att det gick att stanna av, ja nu får du ta o vila!
m o e: Hur har renoveringen i helgen gått? Tänkt på er...
Usch för alla krämpor, men som sagt, det är bäst att njuta för sedan tror jag att man kommer sakna magen
Var på vattengympan (på tisdagar) för sista gången idag, nästa vecka är det möte i Stockholm så jag måste gå de sista gångerna på söndagarna.
Skönt att det är slut med tisdagarna, idag gick jag dit med tunga steg, motivationen var sååå låg! Dock livade underbara Ulla upp allt efter passet med att hålla föreläsning i receptionen
fick veta det ena än det andra! Så fylld av glädje var man i a f när man gick därfifrån tackvare henne!
Själv börjar min energi ta slut och det är jobbigt att hinna med allt som tidigare, blir mer o mer frustrerad... Har några måste saker att klara av nu inom den närmsta veckan, sedan får det banne mig lugna ner sig, annars kommer jag aldrig att orka!
Imorgon är det familjerätten och bm-besök på schemat! Spännande!
Kul pigge80 att du hittade hit!
Det är jag som var vägvisaren
M o e, dvs Elin, lägger in dig i listan när hon uppdaterar den...
Nehe, nu är det natti!