Inlägg från: Tjohalia |Visa alla inlägg
  • Tjohalia

Snorsug!?

Droppa ordentligt med renässans i näsan och låt det verka i nån minut så att det blir lite lösligare, sen suger du med en näs-frida (kostar ca 70:- ), det brukar göra susen. Så länge man inte suger jättehårt så ska det inte vara nån fara. 

JOLINE 050414 * ALEX 070309
  • Tjohalia
    FridaT skrev 2009-01-30 11:29:18 följande:
    Gah! De har som sagt slutat sälja dom på apoteket (Hon sa att det var för att man använde de flera gånger och inte gjorde rent dom ordentligt och därmed frodades bakterierna och gav infektioner).Ska prova med pipetterna från renässansdropparna när det är som värst, smart! Annars får jag ta en sväng till Maxi.Det är ju såå synd om de små när de är sjuka! Det gör ont i mammahjärtat. Tack för alla svar!
    Dom finns på barnens hus med!
    MarrebarreW skrev 2009-01-30 10:54:56 följande:
    Vi har en annan typ av snorsug, inte näs-Frida. Vår är som en lite gummiboll som man trycker ihop och sen suger till i näsan. Den går inte så långt in och man kan bara ta snor som är riktigt tjockt. Vet inte om den är bättre eller sämre än näsFridan... Vi köpte den förövrigt på Maxi.
    Vi hade en sån i början men jag tyckte den var så dålig så jag köpte en Näs-Frida istället och den var mycket bättre.
    JOLINE 050414 * ALEX 070309
Svar på tråden Snorsug!?