min älskade lillebror är numera en ängel
fick idag reda på att min 21 åriga lillebror valt att lämnat oss för alltid...han är numera en av änglarna i himlen....
huvvet är totalt tomt och allt går som i ett töcken..var och såg han innan på bårhuset såg precis ut som att han sov....
fyyfanken hur ska man orka gå vidare?......var bara 1 år sen min älskade kusin på 19 år gick bort.
ÄLSKAR dej lillebror...VARFÖR...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-01 08:09
www.tillminneav.se/showPage.php
min älskade lillebrors minnessida som jag hållerpå å bygga upp.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-04 00:47
den 29 jan valde min lillebror att försvinna från denna jord. det var inget han hade planerat vad vi förstår. han var som vanligt på morgonen och åkte iväg för att åka till skolan men någonstans gick det fruktansvärt fel.
han hade kört ut till en liten badplats utan strand ute i skogen. sjön e liten å platsen e magisk på ngt sätt..den e så lugn å fin...vi brukade åka dit tillsammans. han tog vad som fanns tillgängligt och ledde in avgaser i bilen å dog till följd av avgaserna=(....under tiden hade han musik på i bilen och bilen parkerad så han såg ut över sjön.
han hade innan suttit på den lilla parkbänk som vätter ut mot sjön å filosoferat. det fattades en smörgås å hans blåbärssoppa låg där på bänken.