• Stoneheart

Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!

Vi ska åka ner till Ullared (GEKÅS) snart och köpa bebis saker =)
    Jag undrar vad ni handlade för bebis saker där?
    Typ badbalja, täcke, kudde kläder m.m.

Tack Tack =)

• Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!
  • Cornbread
    Svar på #241
    saraemma skrev 2009-02-28 18:27:50 följande:
    Nån som vet om de har såna där böcker som "Mitt första år"?
    jag var där igår, fanns en sorts bok
  • Stoneheart

Cornbread skrev 2009-03-01 08:33:14 följande:

jag var på gekås igår, nån mer som var de? =) såg många vackra tjejer med bebismage ;)
    Jag var också där igår ;) Ja det var bebis magar överallt ju :)
  • Stoneheart

hhönan skrev 2009-03-01 02:26:16 följande:

Mammakläderna, hur är dom? Nån som har bilder?
    [/citat]

knodden och vi skrev 2009-03-01 11:35:20 följande:
    [citat]
    Mammakläder är det lite olika med, när jag var innan jul så fanns det mycket att välja på, bra amningstoppar. Så var ja där förra veckan o då fanns det bara skräp.
    Jag såg inte alls mycket mammakläder igår.. Blev jätte besviken. Köpte inte ett enda mammaklädesplagg :(
    Testade iofs bara byxor, men dom var ju jätte konstiga i storlek.. Som vanligt med deras kläder :P
  • DaughterOfRock

Inte läst igenom hela tråden så jag vet inte om någon svarat.. finns det mjukliftar som man kan ha i hårdliften därnere?

• louiseL82
    TheBlondRockChic skrev 2009-03-01 16:55:38 följande:
    Inte läst igenom hela tråden så jag vet inte om någon svarat.. finns det mjukliftar som man kan ha i hårdliften därnere?
    d borde finnas... men varför ska du ha en mjuklift i hårdliften?
  • Ekorrfamiljen
    TheBlondRockChic skrev 2009-03-01 16:55:38 följande:
    Om du menar en åkpåse så har de iaf haft en vinteråkpåse som var jättevarm och skön. Fleecefodrad! Den var en favorit hos oss länge.
    The confused squirrel strikes again...
  • DaughterOfRock
    Ekorrfamiljen skrev 2009-03-01 18:41:50 följande:
    Om du menar en åkpåse så har de iaf haft en vinteråkpåse som var jättevarm och skön. Fleecefodrad! Den var en favorit hos oss länge.
    Hm jag trodde det kunde va bra me en mjuklift dom första veckorna då hårdliften är så stor, vill ju bädda in bebben ordentligt men det kanske räcker med en åkpåse då?
    Är ju newbie inom det här =)
  • louiseL82
    TheBlondRockChic skrev 2009-03-01 20:03:42 följande:
    Hm jag trodde det kunde va bra me en mjuklift dom första veckorna då hårdliften är så stor, vill ju bädda in bebben ordentligt men det kanske räcker med en åkpåse då? Är ju newbie inom det här =)
    d beror ju på var man bro kanske o när man ska föda. e d jättekallt så kan d nog va bra o ha en mjuklifti hårdliften så som du tänkt men bebisen kommer nog bli varm o ombäddad ändå.

jag tycker du ska satsa på en åkpåse o några mysiga filtar istället
  • DaughterOfRock
    louiseL82 skrev 2009-03-01 20:25:37 följande:
    d beror ju på var man bro kanske o när man ska föda. e d jättekallt så kan d nog va bra o ha en mjuklifti hårdliften så som du tänkt men bebisen kommer nog bli varm o ombäddad ändå. jag tycker du ska satsa på en åkpåse o några mysiga filtar istället
    Ska ha i september så det är ju inte jätte kallt direkt men det blir ju det framåt hösten sen, vi har tänkt köpa en emmaljunga o jag tyckte dom va så breda men då ska jag kanske ta o tänka om o kika på en åkpåse =)
    Tack för svar!
  • Sofies värld

mjuklift finns inte, frågade sist jag var där!

Iselines lillebror Tor BF 24 mars
Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!