• Stoneheart

Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!

Vi ska åka ner till Ullared (GEKÅS) snart och köpa bebis saker =)
    Jag undrar vad ni handlade för bebis saker där?
    Typ badbalja, täcke, kudde kläder m.m.

Tack Tack =)

• Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!
  • Ekorrfamiljen
    TinkyWinky skrev 2009-04-29 16:08:30 följande:
    nu har ja kommit hem från gekås :) Hittade en del. men långt ifrån allt, har iaf bilder på bebisakerna men ej det ja köpte till mig. vill ni ha priser eller ngt annat så skriv så svara ja =) www.pixbox.se/alb967197
    Vad mycket fint! Tack för titten!
    The confused squirrel strikes again...
  • framsteg
    AlltidTillsammans skrev 2009-04-30 07:32:38 följande:
    Säljer de spjälsängar där? Någon som vet?
    Ja, Kaxholmen, ca 700:-
  • Lingonskogen

Nån som vet om de säljer bärsjalar på gekås?? Ska dit på sönd o trängas med alla... de är sista chansen jag har att åka dit då Så då ska de shoppas!!

• PLUPP09
    Lingonskogen skrev 2009-04-30 08:40:08 följande:
    Nån som vet om de säljer bärsjalar på gekås?? Ska dit på sönd o trängas med alla... de är sista chansen jag har att åka dit då Så då ska de shoppas!!
    När vi var på Gekås för ett tag sedan hade dom ringsjalar (svarta), kommer inte ihåg vad de kostade. Kunde inte se några trikåsjalar.
  • Anki85

köpte kuddar därnere till barnvagnen och mina klarade sig. tipsar om att köpa kuddarna till sängen på ikea, de är superbra!

tipsar heller inte om amningkuddarna med vadd som de har på ullared, köpte en sån nä jag skulle ha mina tvillingar, men kudden är otymplig och det är svårt att få till en bra amningsställning med den, barnet har en tendens att antingen ramla in mot kroppen mellan kudden eller inte komma intill bröstet ordentligt.
    mkt bättre med en amningskudde med frigolitkulor
    ett tips bara

• knastintis

bär sjalar kostar 399 lr 449

• Ekorrfamiljen
    knastintis skrev 2009-04-30 10:31:54 följande:
    bär sjalar kostar 399 lr 449
    Ganska dyrt för ringsjalar.. Ska nog köpa en trikåsjal över nätet istället då.
  • Lingonskogen

hmm ja jag satsar nog oxå på en över nätet sitället då, vill inte ha ringsjal. Ska skriva en låååång inköpslista nu :)

• vallmo

hej ja ska dit nästa vecka och köpa på mig massor.Jag tänkte höra om någon vet om det finns mycket bebiskläder nu och om det finns någon bra amningsbh i större stl??

• TinkyWinky
    vallmo skrev 2009-05-01 10:42:10 följande:
    hej ja ska dit nästa vecka och köpa på mig massor.Jag tänkte höra om någon vet om det finns mycket bebiskläder nu och om det finns någon bra amningsbh i större stl??
    jag hittade inga riktigt fina bebiskläder, iaf enligt mig, förutom den bodyn ja köpte o två mössor.. men så kollade ja bara efter till kille, till tjej så fanns det lite mer snyggt i tex rosa..

den största storleken i amningsbh jag såg va 95 b & c, jag tycker de oxå va små i storlekarna , runt om alltså ej kupan, men saknade att dte ej fanns 901 eller 95b men får hoppas brösten växer mer :p
    ☆° ★ Bf 13/7-09★ °☆ v.30 ★ °☆
  • knastintis

jag köpte amnings bh i strl 85d på gekås men fick allt leta en stund mellan alla bh innan jag hitta i d... men den e nästan för liten

• joyzi

Kom hem från Gekås för ett tag sen. Hittade mycket kul faktiskt.{#lang_emotions_laughing}
    Har lagt upp bilder i mitt galleri med priser också.

• vallmo

okej då hoppas ja att det finns fina bebiskläder där på torsdag:) bh måste ja ha i 80 D. sist ja var där så fanns det inga i D,inga fina iaf.

Och är det någon som vet om det är mycket folk vid den här tiden.(maj) det är ju jobbigt när det är för mycket folk..ja är v 36 så det kommer vara jobbigt att gå runt o spece när det är folk som trängs..

Tack alla som lägger ut bilder o priser..har hjälpt mig mycket nu inför vad ja ska handla:):)

• knastintis

vallmo: det är alltid mkt folk på gekås men runt löning/barnbidrag å lördagar förm e d värst med folk

• TinkyWinky
    knastintis skrev 2009-05-03 09:48:49 följande:
    vallmo: det är alltid mkt folk på gekås men runt löning/barnbidrag å lördagar förm e d värst med folk
    ja o nu e det ju snart skolavslutningn med o då ska folk handla till det.. så säketr mkt folk framöver.. så egentligen ska man ej åka på löning eller helgr..
    ☆° ★ Bf 13/7-09★ °☆ v.30 ★ °☆
  • Loove84

Jag va där igår, ingen kö men en jäkla massa folk, helt fullt! Provade båda amnings-bharna dom har, satt förjävligt illa, men dom hade stora storlekar ända upp till 95E. Tråkigt men jag får vänta på att mina favvoaffär har klubbkväll med 50% :)

• Ekorrfamiljen

Jag köpte amningsbehåar som heter "Felicia" på Ge-Kås, minns inte annat om dem mer än att de är otroligt sköna och sitter bra på mig iaf.

På tal om amningskudde. Jag sydde min själv och fyllde med kuddvadd och den var otroligt bra till det mesta första året med en nyfödd. Dels vid amning men också om man ville lägga honom ifrån sig i sängen eller nåt, då låg han mjukt och ombonat på den och samma sak i vagnen när han ville komma upp lite, utan att kunna sitta själv.

Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!