• kornett

mineralpuder

Hej

Jag använder just nu Loreals lösa mineralpuder men ska byta märke, har ni några tips på bra och prisvärt mineralpuder?

• Svar på tråden mineralpuder
  • StrawberryDaquiri

Jag började med I.Ds mineral smink och har fortsatt köpa det, ger väldigt bra resultat tycker jag och min hy älskar det! Det är dock ganska dyrt men det räcker väldigt länge även fast jag sminkar mig varje dag.

• AstraTrillian

Everyday minerals. Billigt och superbra, dessutom kan man beställa ett gratis provkit för att testa färger och formulas (kostar bara frakt typ 40 .

• kornett

Tack för alla tips! Var kan man köpa I.D? Jag känner inte igen det märket...

• Verkligen
    kornett skrev 2009-01-31 20:20:55 följande:
    http://hudoteket.se

Jag är supernöjd med deras produkter. Har foundation, rouge, veilpuder och bronzingpuder därifrån.
    Ser så naturligt och fräscht ut..

Om du beställer så tänk på att köpa en bra borste till pudret.
  • StrawberryDaquiri

kornett skrev 2009-01-31 20:20:55 följande:

Jag har köpt mitt på åhlens city i sthlm, men jag tror det brukar finnas på kicks och andra sminkbutiker också. Som någon skrev ovanför, kom ihåg en bra borste till! Kostar ganska mycket men det är ett måste och dessutom en engångskostnad. Jag har den största runda och den trivs jag jätte bra med. Funderar även på att köpa en platt liten för bättre och mer täckande resultat runt ögonen.
  • Reglementet

Precis, everyday. Skitbra, billigt smink.

• Viewsonic

Tromborg (bäst i test)
    Wet'n'wild
    Youngblood
    Everyday Minerals
    I.D.
    Isadora

Ungefär i den ordningen

Svar på tråden mineralpuder