• LitenKyckling

hur ökar jag chansen att få en pojke?

pici.se/18290/
    pici.se/
    pici.se/
    pici.se/

Några artiklar från illustrerad vetenskap om ämnet och några andra länkar:

www.babyguideuk.com/ttc/articles/choosing_gen...
    www.childbirth.org/articles/sex.html

Och sen, bara för att man "önskar" sig ett speciellt kön så betyder inte det att man inte blir lika glad om man får det andra. Det är jättetråkigt med alla som inte kan /har svårt att få barn, men alla måste ju få leva i sin verklighet efter sina egna förutsättningar. Livet är inte alltid rättvist och "bara" för att andra lider så kan man inte sluta leva sitt liv. Det är så tråkigt att man måste "tassa" på tå för att inte förolämpa någon alltid.Tycker ni att det är så provocerande med människor som tex önskar sig ett visst kön på sitt barn, så låt bli att öppna frågan!
    Det är liksom inte så svårt att fatta vad frågan "hur ökar jag chansen att få en pojke?" handlar om.

• LitenKyckling

kvinna 86 skrev 2009-03-17 07:03:38 följande:

och det värsta som finns är när folk rackar ner på andra för det! du blir inte mer gravid om ts önskar en pojke eller flicka elller hur!? varför går du in här och läser öht? tråkigt att ni har svårt att bli gravida, men ta inte ut det på nån annan
    Bra skrivet.
  • LitenKyckling
    Kulla85 skrev 2009-03-22 18:17:16 följande:
    Vill man få en pojke ska man göra sig basisk. (med fördel äta saker som gör en basisk då, men har även läst pilla upp bikarbonat i, ja, du fattar )Basisk blir man av massor av saker, mineralvatten, citronvatten(!), de flesta grönsaker, rotfrukter, potatis, svamp, bönor, komjölk, mesost, vitlök, russin. päron, bananer, apelsiner, mandlar, curry, kanel, senap, osv osv osv. (googla lite på basisk mat, göra en pojke osv, så hittar man massor av tips)Pojkspermier ska bli ännu snabbare av koffein också. Också det vanliga, sex på äl, inte innan.Lycka till!
    Tack för tipsen!
Svar på tråden hur ökar jag chansen att få en pojke?