• kvinna 86

hur ökar jag chansen att få en pojke?

AlexiaGiulia skrev 2009-03-15 22:52:18 följande:
    Jag fattar inte änns att man lägger ner tid på att bry sig om hur man "gör" eller de blir en flicka eller en pojke... Spelar de någon roll??
    det är väl upp till var och en. dte ärväl inte fel i att vilja ha en pojke/flicka. tror nog att de flesta blir överlyckliga över barnet även om de inte var det kön de försökte "göra"
  • kvinna 86
    Majja78 skrev 2009-03-16 19:43:25 följande:
    håller med helt, jag och min sambo skulle bli överlyckliga om vi fick ett plus nångång, vi struntar om det blir en tjej eller kille, bara man blir gravid nångång!! Tror fler känner lika här inne på fl, de par som har kämpat i flera år med mf och dylikt.
    och det värsta som finns är när folk rackar ner på andra för det! du blir inte mer gravid om ts önskar en pojke eller flicka elller hur!? varför går du in här och läser öht? tråkigt att ni har svårt att bli gravida, men ta inte ut det på nån annan
  • kvinna 86
    jezzie78 skrev 2009-03-20 15:09:52 följande:
    Jag vet en tjej som ska fortsätta att skaffa barn tills hon får en flicka. Hon har 4 pojkar nu. När hon fick reda på att hon väntade ännu en pojke så grinade hon i 3 dagar. Sånna som hon ska fan tvångssterilisras. Bli så förbannad när jag tänker på det
    varför skulle hon det? tar hon dåligt hand om sina barn eller? älskar hon inte dem? om så inte är fallet var det löjligt skrivet av dig. hon känner som hon gör, det är inget man kan göra åt saken
Svar på tråden hur ökar jag chansen att få en pojke?