Inlägg från: MyLoveLiam |Visa alla inlägg
  • MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Idag har jag kört halva min pulverkur, om jag nu stannar efter 3 veckor som jag tänkt från början.

Håller på att fundera igenom vad jag ska köra efter det är klart....jag har VV:at många gånger innan, och visst det fungerar så länge man håller sig till exakta pointsen osv. Men nu är jag faktiskt nyfiken på GI kontra LCHF. Är någon bra på att berätta vad som är skillnad mellan dessa?

En annan variant är ju förstås att fortsätta med pulver 1 eller 2 mål per dag....i kombination med något av de andra två....

• MyLoveLiam

Stark Längtan skrev 2009-02-25 19:38:46 följande:

Idag var vi till västerås för att köpa barnkläder, de växer ju såå fort!! Kom på mig själv som vanligt med att bli nästan arg på människor som handlade snygga klöäder, som att det är orättvist! men det är ju inte deras ansvar att se till att jag kan handla där... känner ni så ibland?nu jävlar ska kilona bort!! jag är såå trött på att tycka synd om mig själv för att jag är fet!! jag är snart 30, har en underbar son, älskar kläder och mode! så NU RÄCKER DET!!!! SLUT PÅ MJÄKANDE OCH TYCKA SYND OM!! JAG HAR SATT MIG I DENNA SITS OCH JAG ÄR DEN ENDA SOM KAN TA MIG UR DEN!!! GRRRRRRRursäkta skrikandet
    Bra jävlarannama!!!
    Det är så jag känner oxå - det är BARA jag som kan ta mej ur detta. Så vi kämpar tillsammans
  • MyLoveLiam

EvaN skrev 2009-02-26 10:25:56 följande:

hrm, idag visar vågen upp 0.2kg ...Why oh WHY???? Jo för man e tjej och då har man en period i månaden som är gräslig.....Konstigt att jag har börjat känna det i kroppen. Mina ringar sitter lite tightare och vristen e lite svullen. Dumma vatten, hoppas det försvinner med en rasande fart Jag bara måste tipsa er om naturdiets bars. Ni som kör pulver, ja ni övriga med förresten, Testa Naturidiets Hazelnut bar. Den SAGOLIK! Innehåller lite drygt 200 kalorier, men jag brukar dela den i två bitar, ibland 3 bitar. Den smakar ljuvligt!!!!
    Kan man äta dessa bars när man kör på ren kur?
  • MyLoveLiam
    minasöner skrev 2009-02-26 11:52:04 följande:
    nej det kan man tyvärr inte. De innehåller för mkt kolhydrater och sabbar ketosen
    Det kunde jag väl tro *fniss* det hade väl varit lite FÖR bra....
  • MyLoveLiam

EvaN skrev 2009-02-26 15:23:07 följande:

emmli76: japp, Itrims bars innehåller bara 125 kcal.MyLoveLiam och Tessan1983: ang. naturdietsbars: Jag faller inte ur ketosen, har testat med ketosstickor. Så det funkar i varje fall för mig. Men då äter jag inte hela på en gång. Kanske kan det vara det som gör att det funkar.
    Var kan man köpa stickor som mäter Ketosen?
  • MyLoveLiam

Alltså, kan någon som kan det här med Ketos förklara för mig....
    Hamnar man automatiskt i Ketos efter ca 3 dagar på pulver? Eller gör inte alla det? och isåfall varför inte?

• MyLoveLiam
    minasöner skrev 2009-02-26 15:36:25 följande:
    apoteket eller hos nailsbodybeauty.se
    Vet du om det är stor prisskillnad beroende var man köper dom?
  • MyLoveLiam
    minasöner skrev 2009-02-26 15:52:25 följande:
    påsarna brukar kosta ungefär samma, kan skilja nån krona hit eller dit, fast det blir ju en hel del om man köper mkt. Det som brukar skilja från de olika är ju frakten, vissa har alltid frakt. Några har gratis frakt om man beställer för överen viss summa, och andra har gratis frakt. jag har beställt från massa olika genom åren och tycker nails är bäst. De har gratis frakt och snabba leveranser, och lätt att får tag på personal
    Tack för hjälpen
    Nu har jag beställt från Nail....99 kr för 50 st och som du skrev gratis frakt. Nu hoppas jag bara dom kommer snart
  • MyLoveLiam
    Amber1975 skrev 2009-02-26 18:02:36 följande:
    Jag har mått jättedåligt idag. Mensvärk som gjorde att jag bara låg i sängen och kved. Tog en promenad, men när jag kommit en kvart fick jag vända. Gick och hulklade hela vägen hem. Nu på kvällen känner jag mig lite bättre. Körde 40 minuter på crossen, men hade inte orkat en enda minut till.Imorgon är det invägning och om jag har nått mitt delmål blir det klädprovning.
    Då ska jag tänka på dej imorgon!! Hoppas du nått ditt del mål och att du får en mycket bättre dag imorgon!!
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt