Fluppa skrev 2009-02-02 13:29:22 följande:
Dom gångerna jag och min sambo har varit ute och svirat och däckat i sängen så har vi båda vaknat med snusfläckar i ansiktet och i sängen....Vi snusar båda två.Det är bara att byta lakan och tvätta ansiktet...Det är bara så det är, inget farligt och dumt...Kan hitta snus överallt från honom, då jag ändå slänger mina i papperskorgen, det är i duschen, bordet, sängbordet mm...Nu har blivit bättre då jag känner att vår son kan smaska upp en begagnad snus och det är ju inte bra. Han är bättre på det med...Men det klart, han glömmer ibland och då tar jag helt enkelt bort det. Inget mer med det.Men jag stör mig på att han fiser hejvilt...men har sagt åt honom att gå ifrån rummet jag är i och fisa....detta innebär ju att han ställer sig i dörrposten och böjer sig fram och släpper sig och flinar samtidigt åt mig....hahaha. Man är olika och det är bara att ta det som det är. Man kan ite känna mindre lust för sånt...PRATA med varandra om problemet istället...
Jo men då är man ju likadan själv så då kan man ju inte klaga.
Hahah... känner så igen fisningarna.
Det problemet har jag också.
VARENDA GÅNG Han kommer i närheten av mig så fiser han... nu juger jag släpper ivägen en brakare så taker lyfter.
Och jag blir smått galen för dom luktar ju inte rosengott precis.
Sen när han brakat & jag klagar så flinar han och går sin väg och lämnar mig i ODÖREN

Jag bruakr alltid ropa att stanna kvar ska jag lukta på skiten så ska du.
Jag har hotat med att stoppa upp en kork i baken på honom men det hjälper inte.
hmmm.... vad göra...
Jag har börjat fisa tillbaka men va sjutton mina små luktar ju inte ens
Och inte stör det honom heller. Suck suck...
små världsliga problem.
Men ack så irriterande.... Och inte kommer jag lämna honom för hans fisar.
Han har så många bra egenskaper så det väger över flera ggr om.