Samma problem här, har ett fåtal gngr hänt i sängen när jag jobbar natt men det blir ett j*** liv..! men nu är problemet att dom ligger ööööverallt, inte Ok med tankte på att vi snart ska få barn och ska barnet sätta sånna i halsen ?? det luktar skit äckligt i hela datarummet!! ååååh blir galen!! hjälper ju inte att gå å gnälla heller, det har han lärt sig att "koppla bort" på något sjukt sätt !! aaaaaaarrggghhhh!
Okey man kan jämföra snusfläckar med svälten i nigeria också, allt är relativt!
Bor man ihop får man jämkas också, hur jobbigt är det att lägga snusen i papperskorgen?
Tänk om jag skulle tycka att det var jättejobbigt att spola efter att jag har skitigt varje gång, det är ju himla överdrivet att reagera på det isåfall med tanke på börskrashen i usa ?
Anonym (slappna av) skrev 2009-02-05 15:32:44 följande:
Jag tycker att det e så himla överdrivet... Herregud.. Snusfläckar... Ja, jag har
iaf mycket mycket större problem än så i mitt liv, och tror att dom flesta människor har det... Man läser om skilsmässor, styvbarn som far illa, kvinnor o barn som misshandlas osv osv... Okej, ja fattar att det kan va retligt o så med snusfläckar, men att gå in på att prata om att separera osv för en sån sak, det tycker ja e skrämmande... Nej, jag håller med en som skrev tidigare om att: Vilket i-lands problem...