• Mmet

    BF 9 oktober. någon mer?

    någon mer än jag som är i v5?
    hur känns det?

  • Svar på tråden BF 9 oktober. någon mer?
  • Fru Öland

    Hehehe, Hallå en till som ska ha barn 9 okt ser ja.

    Just nu känner jag ingenting, ev något tunga bröst, men känns som min andra symtom är som bortblåsta, Var rejält PMS ig förra veckan, Superömmabrsöt, blev andfådd för ingenting, nu e allt borta. Lite scarry eftersom jag haft 2 MF. Hur mår du då?

  • Mmet
    Svar på #1
    okej. jag har fått tre mf, så jag går på progesteron nu. jag mår bra. jag känner inte heller av nått spec än. lite extra kissnödig och anfådd lätt.
    jag försöker ta det så lugnt jag bara kan. hur gamal är du då?=)
  • Bellbox

    Jag har BF någonstans där (vet inte 100 eftersom jag har oregelbundna cykler) med mitt 2:a barn Min dotter är nu 11 månader!
    Jag tycker att jag känt av ökad kissnödighet ibland, molvärk från livmodern, trötthet och yrsel som kommer över en plötsligt samt lite illamående i perioder (kvällstid dock, men så hade jag också då jag väntade dottern)


    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan min ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Mmet
    Svar på #3
    okej:) molvärk från livmodern. är det normalt tidigt?
    för jag upplever stickande ibland.
  • Limpan80

    Hej hej, här är en till som har BF 9 oktober. Kul med en egen tråd!! Nu som har haft MF/MA, kändes det något speciellt då?

  • Bellbox
    Mmet skrev 2009-02-02 13:26:18 följande:
    Svar på #3okej:) molvärk från livmodern. är det normalt tidigt?för jag upplever stickande ibland.
    Ja det har jag läst att det ska vara Livmodern börjar växa direkt men det varierar från dag till dag och vecka till vecka hur man upplever det!
    Jag är ju också omföderska & jag har nog en ganska "aktiv" livmoder (!) för redan med dottern hade jag sammandragningar från v.14 (!) och eftervärkarna på förlossningen var lika starka som de brukar vara hos omföderskor *knäppt!*
    Vet att jag skrev i min förra grav.dagbok att jag kände just "stick" runt v.6-7
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan min ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • AnnaLüceraMehr

    Jag med Har BF 9 oktober. Jag vill att veckorna skall rasa på lite så att man kommer en bit på vägen. Jag har molvärk i magen ganska mycket och mår lite illa till och från.

  • Mmet
    Svar på #5
    jag har fått feber och jätte ont i magen alla tre gångerna innan jag fått missfall. det gör hamskt ont. iafa gjoder det de för mig.
  • Mmet
    Svar på #7
    Ja jag längtar tills v 13 då farliga tiden är över:)
Svar på tråden BF 9 oktober. någon mer?