Inlägg från: caprinna |Visa alla inlägg
  • caprinna

Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 8

Ojj vad läskigt, tur att allt gick bra.

• caprinna

blomsterflicka jag känner igen allt du skriver om, har sammma symtom, jag äter metoprolol sandoz 25 mg på morgonen 25 mg på kvällen, det har gjort att extraslagen har blivit lindrigare för det lungnar ner hjärtat. Jag har också fått extrem ångest av detta, så jag ska nu prova att äta en ångest dämpande medicin under en månad för att se om det lungnar sig lite. Min läkare tyckte att jag skulle vänta med ssri tills det att jag provat ett annnat preparat kanske det ger sig lite då. (Hoppas) Jag kan inte heller träna, extraslagen triggas igång av att jag gör olika rörelser armarna värst, jag kan också vakna av att jag har flera extraslag på natten blir super rädd väcker min sambo för jag blir så rädd för att jag ska dö. Jag har en liten son på 1 år så man är ju extra nojjig.

• caprinna

Blomsterflicka Ja jag har gjort alla tester och dom kunde se att jag har massor med extraslag, inga farliga utan bara en massa obehagliga. Min läkare sa att jag får nog acceptera att jag har ett oroligt hjärta har nämligen alltid haft extraslag så länge jag kan minnas, men efter min graviditet ökade dom så pass att jag började begränsa mig mer, det finns dagar då jag inte ens vill gå utanför dörren, känner mig ledsen för att det är så här.
    Mina beror nog på ångest. Hoppas dina lungnar sig. Äter du medicin för dina extraslag?

• caprinna

kattenfräsmor såg att du åt metoprolol Ret, jag äter ju metoprolol sandoz vet du vad det är för skillnad på dessa mediciner.

• caprinna

Blomsterflicka

Jag får det också extra tufft innan mens, jag pratade med läkaren om det, och han sa att det har ett samband.

Svar på tråden Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 8