• hemlis

Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 8

Hej!

Startar en ny tråd för oss med mycket extraslag på hjärtat

Jag startade tråden för ca 19 mån sedan, då hade jag precis fött mitt tredje barn och fick plötsligt hur mycket extraslag som helst på hjärtat.
    Jag åkte till akuten vettskrämd med mitt nyfödda barn, jag hade ca 20 extraslag per minut då och dom tog massor av prover.
    Jag har nu träffat fler hjärtspeciallister och fått göra mycket undersökningar, jag har ofarliga extraslag.
    Det har tagit lång tid för mig att må bättre psykiskt bra trots alla extraslag som jag fortfarande ofta har.

Jag märkte när jag startade den förra tråden att jag inte var ensam, det var så skönt.
    Nu hoppas jag att alla ni gamla hittar hit och även nya förstås

• Svar på tråden Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 8
  • KattenFräsmorr

Nu har jag också hittat hit! Vad bra att du startade en ny tråd!

Antar att jag fått bekräftat att mina extraslag är stressutlösta iaf. I går kväll fick dottern tag på mina betablockerare (klantiga jag hade lagt fram min jobbväska då jag skulle åka till jobbet och däri låg några tabletter). Det blev att åka i ilfart till sjukhuset, sätta sond och ge henne kol. Har suttit uppe hela natten och haft koll på henne. Och som ett brev på posten har jag nu extraslag var tredje slag. Precis som det var i höstas igen! Är så glad att det gick bra med vår lilla tös, det är det viktigaste. Hoppas nu bara att mitt hjärta lugnar sig snart. (Och nu är ALLA mediciner i säkert förvar i det låsta medicinskåpet!)

• hemlis

Vad bra att ni hittat hit

Katten, oj vad läskigt med dottern!!
    Men vet du, det skulle kunna hända den bästa, ha inte dåligt samvete för det bara!
    JAg hitade två alvedom utanför skötväskan idag, undra vem som hade hittat dom
    Tur att han inte tuggade i sig båda två, inte så allvarligt som betablokerare kanske, men ändå.
    Då fick du också bevisat hur extraslagen bara kan komma på posten så där vid stress.

• 78Misan
    KattenFräsmorr skrev 2009-02-02 21:50:23 följande:
    Nu har jag också hittat hit! Vad bra att du startade en ny tråd!Antar att jag fått bekräftat att mina extraslag är stressutlösta iaf. I går kväll fick dottern tag på mina betablockerare (klantiga jag hade lagt fram min jobbväska då jag skulle åka till jobbet och däri låg några tabletter). Det blev att åka i ilfart till sjukhuset, sätta sond och ge henne kol. Har suttit uppe hela natten och haft koll på henne. Och som ett brev på posten har jag nu extraslag var tredje slag. Precis som det var i höstas igen! Är så glad att det gick bra med vår lilla tös, det är det viktigaste. Hoppas nu bara att mitt hjärta lugnar sig snart. (Och nu är ALLA mediciner i säkert förvar i det låsta medicinskåpet!)
    Huuu vad otäckt skönt att det gickbra.
    Har en skruv lös
  • 78Misan

Här är det lite upp o ner har ju haft en längre riktigt bra period men nu i 2 v så har min magkatarr samt mina magsmärtor varit värre o det har gjort för j*vla ont o nu är xtraslagen här igen o jag känner dom en stund innan jag får ont.

Har en skruv lös
  • caprinna

Ojj vad läskigt, tur att allt gick bra.

• Mirjami

Ok ny tråd och jag har hittat hit också. Hoppas att alla mår bra :) Kramis

• Mirjami
    Svar på #4
    Vilken tur att det gick bra med din dotter! Kram
Svar på tråden Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 8