Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 8
Ja är här !!
Hoppas ni mår bra..
Ja är här !!
Hoppas ni mår bra..
Hej !
Oj va många vi börjar bli.... både på gott och ont..
Välkommna ni som är nya.
Blomsterflicka:
Jag slutade också dricka kaffe under en längre period trots att jag älskade det, kom tillslut underfund med att det inte hjälpte extraslagen fanns där med eller utan kaffe.
Nu dricker jag begränsat, max 2 koppar om dagen.
Jag har också extraslag vid motion, inte alltid men ibland.
Nu är jag inne i en tung period, men vet också att jag är stressad över allt jag har att göra, barn, mycket jobb, vi renoverar huset o det blir aldrig klart, en sambo som reser hela veckorna mm mm.
Mitt bästa råd till dig är att få en ordentlig utredning, och när den är gjord och ok så börja jobba med dig själv...
Avslappning, andningsövningar, gör roliga saker och låt inte extraslagen styra din vardag.
Nä nu måsta jag jobba vidare !!
Ha en fortsatt go dag.
God Kväll !!
Finns det någon av er som kan dricka alkohol ?
Jag har aldrig förknippat mina extraslag med alkohol och det känns som om det inte hänger ihop med er andra.
Jag blir sanarare lugn efter nått glas vin (kanske inte bra det heller)
Ni som också lider av extraslag, väntar ni på att de ska försvinna för alltid eller försöker ni lära er leva med dem ?
Jag tänker på mina extraslag varje dag, även då jag klarar mig utan... vet att de kommer plåga mig till och från hela mitt liv.
Hur känner ni ?
numnum:
Jag var också skitskraj inför min förlossning, försökte få beviljat ett snitt pga min rädsla men det funkar inte så här.
Hur som hellst, när förlossningen väl drog igång fanns bara fokus på den o jag kännde inga extraslag på hela tiden. (dock kom de ju tillbaks efteråt)
Hade en pissig Lördag fylld med ångest och extraslag, nu mycket bättre...
Känner mig slutkörd och stressad så jag antar att det beror på det, har 2 hårda veckor till sedan ska jag faktisk unna mig lite semester..
Ha en goo vecka !!
Har haft mina i 7 år nu, och jag tror aldrig jag blir av med dem.
Visst, ibland bättre och ibland pest men att de skulle försvinna tror jag inte på.
Jag försöker leva som vanligt, göra roliga saker o ta hand om mig själv.
Har tagit semester hela vecka 12 !!
Ha en go vecka !
Hej !
Har heller inte skrivit på länge = haft en bra period.
Nu har jag dock haft lite känningar de sista dagarna, mycket på jobbet och det innebär en massa pussel hemma + att mensen kommer snart..
Carla har så rätt när hon pratar om den onda cirklen, känner igen mig såååå...
God Natt och vårda era oroliga hjärtan...