Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 8
Hej alla har verkligen inte tittat in på länge....Har mått helt ok faktiskt, trots att de har varit endel x-salg, men de har verkligen HUR man mår i övrigt som påverkar hur man känner för x-slagen. Har typ slutat dricka nån alkohol och de har verkligen hjälpt, jag märker försämrat av hjärtrus, stickningar när jag bara druckigt 2 glas vin...
Till de tråkiga MIN PAPPA fick hjärtinfarkt 67 år gammal i söndes, detta blev en chock för mig oh mina syskon åh jag så klart hade tryck i bröstet och trodde jag oxå skulle få en, suck....Pappa klarade sig och blev inlagd på hjärtintensiven och igår "Bypas" opererade de honom och de gick bra.. Trots detta så har de varit lugnt med mina x-salg för nu fick jag oroa mig får nått som verkligen var farligt utan att fundera på om jag ska dö pga av mina x-slag(min dödsångest)
Fick information från hjärtlläkaren då vi var och hälsade på pappa, jag blev ledsen och var tvvungen att fråga om de var nån fara med mig och de sa han att de inte är om man blivit kollad med sitt hjärta och att man har ofarliga x-slag! Känndes så skönt! Han sa att RÖKNING är de värsta man kan göra, men de vissate vi väl redan?!! nu måste jag vara stark för min pappas skull så nu har jag inte tid att fundera över mina ofraliga x-slag! Hoppas att detta onda hade nått gott med sig!!!!
Inte nog med detta ¨å e de begravning för farmor imorgon åh pappa får inte vara där...Kramar till er