• exiteme

Pärlgalningarna laddar inför våren - del 15

Välkommen in till pärlgemenskapen här på FL. Många av oss är mer eller mindre besatta av vära älskade pärlor. Varning är utfärdad, risken att fastna i pärlträsket är stor, men varmt välkomna in i gemenskapen!

För bra information om butiker (på webben och IRL) se www.parlplatsen.se och www.parlguiden.se

• Svar på tråden Pärlgalningarna laddar inför våren - del 15
  • Shoppingtokig

Pyttisens mamma

Snygga uppdateringar!

Jollsan

Japp, tiden går *längtar efter henne*

• Pyttisens mamma

Shoppingtokig skrev 2009-02-02 22:01:11 följande:

Pyttisens mammaSnygga uppdateringar! JollsanJapp, tiden går *längtar efter henne*
    TAck!

Ja, nu har jag oxå hittat hit... :)
  • Madeluttan

Nu är jag också här.....fast står knappt på benen...inte lätt att vara förälder och magsjuk....

Ska lägga mig nu igen..

~~* ~~ Underbart att vara tvåbarns mamma ~~*~~
  • LiseZ

Godmorgon på er tjejer..

Har en fråga & eftersom frågetråden är stängt så slänger jag in frågan här istället... hoppas det är ok.

Jag undrar om Fru pärlas brickor för stämpling är likadana brickor som Bara pyssel har??
    Nån kanske har provat bägge?

Jag är på jakt efter de lite "finare" brickorna.

lla ni som är sjuka får krya på er så gott det går.

Kram

• Lúthien Inglorion

Utmaningstråden har visst gått ut, finns det nån ny?

Dum spiro, spero
  • april

Längesen jag skrev här men har kollat in lite då och då men tänkte att nu kankse det var dags att skriva några rader, gick in i vecka 30 i fredags ja jisses vad tiden går fast det är skönt att det inte är så långt kvar. Ha det gott alla pärlisar.

• Lilla K

LiseZ: ja, det ser ut att vara en likadan tag, blank och fin. Testa, för jag antar att hon har returrätt som alla andra. Är den inte sån som du vill så är det bara att returnera!

Svar på tråden Pärlgalningarna laddar inför våren - del 15