• Anonym

Jag måste börja jobba på McDonalds en tid:/

Vet inte varför men alla ser ner på mig då jag inte hittat ett annat jobb för tillfället och måste börja jobba på just McD. Har bara hört negativt om det jobbet! Stress,dåligt betalt etc. Är det verkligen så dåligt? Finns det nåt positivt? Kan nån säga nåt bra om att jobba för det kedjan innan jag går under här:(

• Svar på tråden Jag måste börja jobba på McDonalds en tid:/
  • Hannahh

beror på hur gammal du är? och om du är stresstålig och van vid att ta lite skit?

• Anonym (jobba)

Bra:
    Man har ett jobb!
    Får lön
    Ej lucka i CV:t
    Erfarenhet av kundkontakt, kassahantering osv

Många jobb är stressiga, med dåligt betalt. Säger ett stort grattis till jobbet!!
    (Obs har ej själv jobbat där)

• Anonym

Allt beror på arbetskamraterna tror jag.

Jobbade på MCD i 5 månader. Ibland var det ett rent helvete där man blev utskälld, men ibland var det helt lovley att komma dit o jobba med bra människor. som inte brydde sig om att tjäna massa pengar och att servicetiden skulle gå under en minut.

• Hannah76

Det är aldrig dåligt att ta ett jobb för att försörja sig. Vad är allternativet - gå på soc?

• Anonym
    Svar på #2
    tyvärr får man inte gratis mat! man får betala!SÅ jäkla dåligt!
  • Anonym

Jag är 30 och är van och jobba hårt då jag jobbat både som lokalvårdare och i fabrik. Har inga problem med att ta skit, är stark psykiskt. Har nu inte sett mitt avtal än men många säger att man tjänar 70kr i timmen. Kan det va sant? De har väl restaurangavtal?

Hannahh skrev 2009-02-02 22:27:41 följande:
    beror på hur gammal du är? och om du är stresstålig och van vid att ta lite skit?
  • Anonym (jobba)

Anonym skrev 2009-02-02 22:29:21 följande:

Svar på #2tyvärr får man inte gratis mat! man får betala!SÅ jäkla dåligt!
    dåligt? Säg det jobb som ger gratis mat!
  • mrsbygg

Anonym ( ) skrev 2009-02-02 22:28:24 följande:

Gratis hamburgare
    gratis burgare? HELL NO...
    Inte där jobba där va dom som en hök på en..

Enda bra är la erfarenheten...
  • Anonym (jobba)

Anonym skrev 2009-02-02 22:29:59 följande:

Jag är 30 och är van och jobba hårt då jag jobbat både som lokalvårdare och i fabrik. Har inga problem med att ta skit, är stark psykiskt. Har nu inte sett mitt avtal än men många säger att man tjänar 70kr i timmen. Kan det va sant? De har väl restaurangavtal?
    Ob måste ju tillkomma, kvällar och helger.
Svar på tråden Jag måste börja jobba på McDonalds en tid:/