• Åja81

Skulle vilja se bilder hos er som har hörnspis!!

Ja, vi håller på med vårat kök, och nu ska jag få spisen i hörnet, snart ska snedväggen där byggas upp och jag skulle vilja ha lite inspiration om hur man kan ha det bakom spisen, alltså, avställnigsyta eller en rolig hyllkant eller nåt i kakel...vill gärna se bilder på detta så jag vet hur jag ska beordra dom hur dom ska bygga!!

• Svar på tråden Skulle vilja se bilder hos er som har hörnspis!!
  • Åja81

någon har väl hörnspis som iallafall kan berätta hur ni har det framför spisen??

• Joonas

Vi har hörnspis,finns bilder i galleriet. Jag hade dock avrått dig från att ha spisen i hörnet om det inte redan är försent. Det är jätteopraktiskt om man är mer än en som ska arbeta i köket. Vi bygger aldrig mer så!

• Triple Trouble
    vi är jättenöjda med vår placering i hörnet, ångrar inte det en sekund. Finns bilder i mitt galleri, under hemma hos oss
  • Åja81
    Svar på #4
    Jättefint hemma hos dej!!
    men jag hittade ingen bild på just spisen..oftast är jag ensam och lagar mat så det ska nog gå bra hos oss!!
  • Åja81

Det får nog bli nåt sånt som ni har men om nån mer har hörnspis så får ni gärna visa bilder, även om det ser nästan likadant ut som bilderna här, roligt att se...

Svar på tråden Skulle vilja se bilder hos er som har hörnspis!!