• tiptoe

    Någon mer från Gbg-området?

    Hej,
    Jag har BF 10okt 2009. Är mitt första barn så känns väldigt spännande och förvirrande.
    Är det någon mer här från Gbg-området som har BF i Oktober?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-12 08:10
    Tiptoe--snart 30 år- Bagaregården--Första barnet BF 9 okt
    Zamihr - 29 år - Majorna - andra barnet (son född 0612) BF 18 okt
    Evamia - 28 år - Innerstan - första barnet BF 10 okt
    Excape- snart 29 år- Utby- 3:e barnet BF 30 Okt
    Precious76-32 år-hisingen-fjärde barnet BF 6 Okt
    Oktobermammsen- 27år-kärra-2:a barnet BF 5Okt
    Mandymoon-27 år hisingen 1:a barnet BF 5Okt
    HisingsSmulan - 35 år - Hisingen - 2: barnet (son född okt06) BF 9 okt
    lillalivet - 23 år (snart) - Centrum - andra barnet (första dec-07) - bf 15 okt
    Galengalen- snart 30 år - Olskroken - 2:a barnet (dotter född 08) - bf 5 oktober
    göteborgsfrun - 33 år - Centrum, 1:abarnet, BF 8 okt

  • Svar på tråden Någon mer från Gbg-området?
  • Maddan

    Grattis till första barnet!!!
    Bor själv i Göteborg men för mig är det andra bebisen på gång men nästan lika kul då det var 4 år sedan sist.
    Har BF den 2 oktober och det känns som en hel evighet tills dess.

  • Gizzz

    Hej!

    Jag har också BF i början av oktober. Otroligt lycklig!
    Men tyvärr väldigt ont i magen.

    Vilken MVC har ni valt?

  • tiptoe

    Jag har inte valt någon MVC än. Har någon nått tips?

    Vad är egentligen skillnaden på att gå privat/vanlig? Jag tillhör väl munkebäck men efter gångerna jag varit där förr för p-piller och cellprov så är jag inte så förtjusta i dem.

  • precious76

    Hej!

    Suttit några dagar & letat efter nygravida i Gbg. Roligt med denna tråd. Har BF 6 okt. Det är mitt fjärde barn.

  • Twitter

    Hej! Bor strax utanför Göteborg. Väntar mitt första barn, har BF 7/10, således v 5+0 idag. Fast jag föredrar att tänka att jag är i v 6. Jag tycker det är väldigt kul att märka vissa tidiga symtom nu, har gått och lagt mig 20 över 8 på kvällen två dagar i rad nu och sovit som en stock (11 timmar inatt). Vaknar och är kolossalt kissenödig. Såna småsaker.

  • tiptoe

    Twitter.. Vad glad att du sover:) Jag har inte sovit på tre nätter, dels är det mycket tankar som snurrar och dels håller molvärken mig vaken. Jag hoppas jag somnar av ren utmattning inatt;)

    Jag är oxå förvänad att man har så mycket symptom redan.

  • Lambi 81

    Hej och grattis till alla!!! Väntar mitt första barn och tror att jag är i ungefär v 5+6. Överlycklig och lite rädd. Känner att brösten blivit lite ömma men annars inget mer. Borde bara njuta av det men vill nästan må illa för att få ett tecken, men det är ju tidigt. Fick missfall i somras och det var tungt, men ska försöka njuta och vara glad att jag är gravid igen.

  • tiptoe

    Lambi 81 skrev 2009-02-04 15:52:31 följande:


    Hej och grattis till alla!!! Väntar mitt första barn och tror att jag är i ungefär v 5+6. Överlycklig och lite rädd. Känner att brösten blivit lite ömma men annars inget mer. Borde bara njuta av det men vill nästan må illa för att få ett tecken, men det är ju tidigt. Fick missfall i somras och det var tungt, men ska försöka njuta och vara glad att jag är gravid igen.
    Grattis själv!
    Jag är i precis samma sits. Första barnet och v5+4 (tror jag det blir). Fick mf i höstas så man är lite nojjig nu. Men jag försöker ta varje dag som den kommer och ser varje vecka lite som ett delmål nu, så kan man förhoppningsvis pusta ut vid v12:)
    Den här gången har jag betydligt mer symp än i höstas, mår lite småilla, brösten ömmar, molvärk, kissar stup ikvarten och är sjukt trött samtidigt som jag inte kan sova ordentligt på nätterna.
  • oktobermammsen

    är beräknad bf 6 oktober med andra barnet. tycker tiden står heeelt stilla just nu

Svar på tråden Någon mer från Gbg-området?