• Fairy79

Amningsstol

Är det någon av er som har en amningsstol som bara är inköpt och avsedd för amning. Håller fan på att bli tokig! Min familj och släkt håller på att lägger sig i om saker vi MÅSTE ha till bebben. Som en amningsstol, jag har bestämt att jag inte behöver en sån inte heller har jag tänkt å köpa ett skötbord till badkaret å då blev min mamma helt galen å var snabb på att lägga sig i. Hon har tom skickat ett mail till min sambo där hon ber att ska han prata med mig om denna jävla stol!
    VAD ÄR PROBLEMET!! å Vad är de som är så speciellt med denna stol!?

Är bara trött å vill ha lugn å ro i slutet av min graviditet!

Ursäkta språket men nu börjar jag bli jätte irriterad på att de verkar legetimt att lägga sig i allt alla andra gör!
  • Svar på tråden Amningsstol
  • Michisen

Nej, klart du inte behöver nån amningsstol.
    Det går att amma överallt och i nästan vilka ställningar som helst.

• SammysMamma
    Fairy79 skrev 2009-02-04 14:42:34 följande:
    Är det någon av er som har en amningsstol som bara är inköpt och avsedd för amning. Håller fan på att bli tokig! Min familj och släkt håller på att lägger sig i om saker vi MÅSTE ha till bebben. Som en amningsstol, jag har bestämt att jag inte behöver en sån inte heller har jag tänkt å köpa ett skötbord till badkaret å då blev min mamma helt galen å var snabb på att lägga sig i. Hon har tom skickat ett mail till min sambo där hon ber att ska han prata med mig om denna jävla stol! VAD ÄR PROBLEMET!! å Vad är de som är så speciellt med denna stol!? Är bara trött å vill ha lugn å ro i slutet av min graviditet!
    har aldrig hört talas om det, o jag har ju klarat mig utan så.. hehe.

Det är väl ert val vad ni ska handla o inte handla. Stå på dig!
  • Michisen

Om din familj och släkt tycker att man bara måste ha skiten så kan du ju be dem köpa det åt dig, sen säljer du det på Blocket! ;)

• Lady Dahmer

jag rekommenderar att ligga ner i soffan och amma! Liggamma överhuvudtaget slår sittamning! däremot kan det vara skönt med en amningskudde!

Confessions of a Neurotic Attentionwhore - ladydahmer.blogg.se/
  • oxe79

Vad är en amningsstol?? Aldrig hört talas om, och har ändå lyckats amma tvillingar i 8 månader...

• Fairy79

Jag trodde det var ett skämt! men om man googlar lite så finns de massa som skriver om sina amningsstolar! Verkar helt galet

• Grönögat

Amningsstol? Va fan är det? Jag använde en kudde jag!

• Tildas mor

Ja tänk, hur har man klarat sig utan denna stol förut.

Jag slår själv ett slag för amningskudde. Sydde en och den har verkligen varit användbar.

• bebis08

Be dem köpa en gungande amningsfåtölj med tillhörande fotpall!
    Såna har det ofta på BB och är suuuupersköna! Skulle GÄRNA haft en sån hemma men priset är inte lika skönt.... Ca 5-6000:-
    Nä, amningskudde i soffan har gått lika bra
    Skötbord har vi inget heller, bara en skötbädd som vi lägger på golvet/soffan/bordet eller där det passar.

♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Melvin oktober -08 ♥ ---> www.elmida.se
  • SilverEmma

Googlade också...det verkar som att en amningsstol är i princip vilken jäkla stol som helst som man sitter & ammar i. Duger det inte med något man har hemma isåfall? Soffa, fotölj, säng, köksstol...jamen vad som helst?

Svar på tråden Amningsstol