Snusstopp!
Jag håller precis på sluta jag med o tyvärr kan jag inte ge dig nåt råd... Det är förjävligt men går över... Jag håller på äter ihjäl mig på äpplen o tycker kanske kanske det känns lite bättre då
Lycka till!
Jag håller precis på sluta jag med o tyvärr kan jag inte ge dig nåt råd... Det är förjävligt men går över... Jag håller på äter ihjäl mig på äpplen o tycker kanske kanske det känns lite bättre då
Lycka till!
Jag igen... Kan ju bara skriva hur jag själv blir då förstås, men jag blir väldigt irriterad, känslosam, och deppig när jag inte får nikotin. Kan bråka sm f*n med sambon men märker det inte förrän i efterhand då det redan är för sent... Alltså, jag fattar inte att det är nikotinbristens fel o att det eg inte är nåt jag är sur över.
Detta gör ju det lite svårare för om jag vetat att jag inte är sur egentligen kanske jag kunde gå iväg eller tvinga mig själv att vara tyst, men det funkar som sagt inte...
Har fler vänner som är likadana så det enda tips jag kan ge dig är att inte säga något som kan uppfattas som skäll, och skäller han på dig så ta det med en nypa salt och gå iväg...
Det går över och det är värt det i längden!
Krampå dig!
Hojtar till igen... Det nikotinfria snuset smakar *******, känns som om man stoppat in en påse svartpeppar under läppen