Könssjukdom under graviditet! "HJÄLP"
Var hos min BM igår för att jag var så torr mellan benen typ de inre blygdläpparna och för att jag fått små "pluttar" vid slidmynningen. Men när hon såg mina "pluttar" så trodde hon att det var kondylom. Men fick en akut tid idag. Jag berättar då att jag ringde in när jag var runt v. 15 (är nu i v.25) och sa att jag fått pluttar, de försäkrade att det var för att talgkötteln producerar mycket mer talg under graviditeten och att det var vanligt...
Men det var kondylom enligt läkaren. Jag blir skit ledsen och åker hem till sambon och berättar. Jag vill då berätta igen att jag är i vecka 25 och han anklagar mig för att ha varit otrogen!!! Och han tror inte på mig... Har aldrig "kn**at" runt, och jag känner mig som en sl**a.. Och nu tror min sambo att jag varit otrogen
Undrar om det finns fler som blivit gravida och sen fått tecken på könssjukdom under graviditeten? Känner mig så j*vla vilsen. Han sa att han tyckte inte att det finns så mycket kvar i vårt förhållande.
Alltså vad tror killar egentligen? vi ska ha barn i november och han tror att jag varit otrogen under min graviditet men skulle aldrig falla mig in att vara otrogen ngn gång under ett förhållande...