Inlägg från: suzzit |Visa alla inlägg
  • suzzit

Gubbjäveln slog upp sin dörr i min bil!! Vad hade du gjort?

Jag har hur mycket märken som helst på min bil pga av folk med mindre fina bilar verkar ha en tendens att bara slänga upp sina dörrar. Föräldrar som låter sina barn öppna dörrarna själva osv. Utan en tanke på att bilarna bredvid blir skadade.
    Jag parkera så långt bort där det inte finns andra bilar men det hjälper inte. Kan man inte vaddera bilarna eller göra dom i gummi i eller något. Jag är så trött för vi har bucklor och märken i bilen som inte går bort och hur kul är det?

En gång kom det en familj och flickan i familjen körde kundvagnen rakt in i en annan bil, jag blev så paff för dom slängde sig in i bilen och bara åkte! Jag hann inte reagera och ta bil numret. Hur tänker man när man gör så?

• suzzit

SunnyBunny skrev 2009-02-06 14:37:27 följande:

Oj vilken otur!!!! Jag kan knappt inte minnas att jag fått en enda buckla på mina bilar på 12 år på sånt sätt!!!! Nej, ärligt talat det har nog aldrig hänt..
    Skojar du? Inte ett enda märke efter folks bildörrar?
    Det måste vara plåten i våran bil som är skör eller något. Vita bilars dörrars syns mest på våran vinröda bil. En stor buckla har det också blivit. Jag är skit trött på människor som inte bryr sig. Själv är jag jätte försiktig när jag öppnar dörren oavsett bil bredvid. Jag har barnspärr på min minsta sons dörr så den kan han inte öppna själv. Det är det första jag lär barnen från det att dom var små att dom skall akta bilen som står bredvid.
  • suzzit

sahara skrev 2009-02-06 15:39:38 följande:

Jag blir väldigt förvånad över att folk är så nonchalanta och slarviga.Jag har precis köpt en helt sprillans ny bil och jag kommer att bryta ihop om någon smäller upp en dörr i sidan på min bil. Jag har aldrig smällt upp en bildörr på någon annans bil.Bilen jag hade innan var en gammal rosthög men jag var ändå försiktig. TS, jag hade bytt parkeringsplats !
    Fast det är på allmänna parkeringar mina märken kommer. Oavsett om jag försöker ställa mig LÅNGT bort så får jag märken. Ibland måste man ju parkera bredvid en annan bil för att det inte finns parkeringar och det är ju då man får märken.
Svar på tråden Gubbjäveln slog upp sin dörr i min bil!! Vad hade du gjort?