• icka76

Akupunktur efter ma/mf?

Hade ett ma i v. 11 i förra veckan, skrapades i tisdags. Jag hade innan jag blev gravid nu gått på akupunkturbehandlingar, så jag tror att det var det som gjorde att det tog sig. Åt 5 pergokurer oxå.

Nu till min fråga. Är det någon som börjat med akupunktur efter ett mf/ma för att öka chanserna till fullgången graviditet och friska barn? Har det fungerat?

• Svar på tråden Akupunktur efter ma/mf?
  • icka76

hej!
    vad kul att någon såg tråden. Då är vi samma sits. jag gjorde tre behandlingar mellan äl och BIM den månaden jag plussade. Nu ska jag gå regelbundet fram tills nästa gång jag plussar för att precis som du ge kroppen de bästa förutsättningarna.

• icka76

Vd kul att vi är flera som ska starta med akupunktur nu. Hoppas vi lyckas allihop nu.

• icka76

Vi kan väl följas åt under behandlingarna och jämföra lite hur det går?

• icka76

Piggelin: Blä, låter inget vidare. jag längtar till min behandling. Jag njöt otroligt mycket av de tidigare, det kändes ingenting när hon satte nålarna.

• icka76

Hej Anna!
    Jag ska dit i morgon. Ska även till gyn på efterkontroll efter ma:t så det känns lite som om vi startar om på riktigt i morgon. Jag får inga örter eller så utan min akupunktör rekommenderar en massa mineraler och vitaminer i stället. Hoppas det ger resultat snart för oss alla.

• icka76

Min akupunktör fick förhinder igår så jag ska dit i morgon i stället. Jag är övertygad om att det kan hjälpa, har hört om flera som blivit gravida efter akupunktur. Om det beror på slumpen eller akupunkturen vet nog ingen men jag väljer att tro på att det fungerar.

Svar på tråden Akupunktur efter ma/mf?