Inlägg från: Anna Collovin |Visa alla inlägg
  • Anna Collovin

några åsikter om Chevrolet Nubira?

Nu är det ju ingen USA bil utan en Korean maken kör en Lincoln
    Town car 1995 och den är super skön bra kvalite strular aldrig den har vi haft i 4 år nu innan det hade vi en cheva van lika dant där ,

Tyvärr går det ju knappt att hyra en rejäl usabil i usa numera finns ju nästan bara förkrymta japan kopior fast nästa gång du kommer dit så hyr en Lincoln navigator hos Hertz prestige class
    så kanske du ändrar uppfattning om jänke bilar

Angelven skrev 2009-02-07 16:25:53 följande:
    Jag får väl erkänna att jag är skeptiskt till amerikanska bilar - som en kollega uttryckte det på jobbet - "De är otroligt billiga nu - men fortfarande inte prisvärda".Amerikanska biltilverkare är fast i ett tänk av att allt amerikanskt är bäst för det är amerikanskt - det märks i alla deras bilar (jupp, jag reser dit ofta, hyrbil).Hitta en japan eller tysk för samma pengar!
  • Anna Collovin

Vadå inte representativ för amerikanskt bilbygge ? Det är ju snart bara dem stora suvarna kvar som representerar usa bilar på riktigt

Angelven skrev 2009-02-09 08:24:04 följande:
    Ja, eller en ferrari.Lincoln Navigator är väl knappast representativt för amerikansk bilbygge.
  • Anna Collovin

Kanske det men som sagt vi hade en cheva van 89 innan Town caren
    och det är synnerligen ingen lyxbil. Grannen har en chevrolet caprice kombi 87 som rullat 50000 mil utan några större problem.

Problem bilarna är väl GM Fords försök med småbilar dem ska hålla sig till stora bilar för det kan dem bygga.

Sen är där förstås inget som överträffar min BMW

Angelven skrev 2009-02-09 19:49:20 följande:
    Anna Collovin skrev 2009-02-09 09:51:16 följande:
    Jag menar mest att en extrem lyxsuv i ett nischmärke hos ford knappast är representativ för amerikansk bilbyggande.Det är ungefär som att säga att ferrari är ett bra exempel på standard italienska bilar.... Och då hävda att fiat är en fantastisk bil med den motiveringen
Svar på tråden några åsikter om Chevrolet Nubira?