Inlägg från: Randig Panda |Visa alla inlägg
  • Randig Panda

Alltså vad fasen är detta?!

Andra gången nu som det kommer blodfärgat urin, alltså inte helt rött utan bara orange. MEn det sticker och känns konstigt hela tiden i blåsan, speceillt när bebisen trycker.
    Har varit inne förra gången detta hände och de syntes ingenting på kisseprov elelr odling så..
    Vad är det som är fel?

• Svar på tråden Alltså vad fasen är detta?!
  • Randig Panda

mnä det enda jag fått i mig med "färg" är nyponsoppa igår och jag har ju kissat tjugofemtusen gånger efter det med normal färg.

det är exakt samma som förra gången och då var det inte uvi, detta är helt skumt alltså. :S

• Randig Panda

mjo...
    men..
    hur kan jag då gå halva dagen med vanligt färgat kiss och sen kommer en med mörk färg?

• Randig Panda

Alltså jag menar kan kisset bara koncentreras sådär hipp som happ även fast man kissat bara nån timme tidigare, och en timme innan dess osv ?

• Randig Panda

Nä, äter niferex men har inte tagit en sen i torsdes så det är nog itne det...

Får vänta o se tills imorron, ringer barnmorskan då

TAck för era svar

• Randig Panda

matoliman
    Ok men jag är nästan säker på att detta kommer från kissehålet :S

Nu var jag och kissade igen och det var samma som innan, det är precis som när man blandar saft man kunde liksom se de mörkare vätskan blandas omkring, pappret är typ orange.

Småsvider i kisseröret när jag kissat också.

• Randig Panda

hej igen!
    den här skumma färgen håller i sig, min mamma och syster har sett det och vi e överens om att det ser märkligt ut

Så jag ringde förlossnignen och ska till obstriken(stavning???) imorron kl 11 med morgonkisset.

Svar på tråden Alltså vad fasen är detta?!