• c0ol

\windows\system32\config\system

det krävs hur som att du har en skiva, så låna eller fixa

Cornellia skrev 2009-02-09 18:55:29 följande:
     tack, men det hjälper juh inte särskilt mycket eftersom jag inte har en skiva... Någon annan som har nån form av lösning på mitt problem?
  • c0ol

kan du boota från usb-minne så kan det gå att ordna, eller så köper jag datorn billigt :)

Cornellia skrev 2009-02-09 20:22:12 följande:
    Går det på nått sätt att lägga in skivan på en extern hårddisk eller dyl och få datorn att läsa därifrån, för jag har ingen aning om var 17 jag ska få tag på en extern cd-läsare, för jag har verkligen inte råd att köpa nån. Annars blir det väl tippen för dator skiten. Är så fucking less på allt strul att jag snart går i ide.
  • c0ol

Jag fixar det gärna om du bor i närheten, inga problem alls. Det finns massor med folk som skulle hjälpa dig mot betalning.

Cornellia skrev 2009-02-10 14:16:56 följande:
    Nej jag förväntar mig inget, men jag har dock fått bra hjälp. Problemet är att man inte kan få dator hjälp ens om man betalar för det. Jag hade lätt betalat för att lösa problemet, men tyvärr finns det juh ingen som fixar det tydligen... Det som är irriterande är dom som bara skriver typ "googla det", har man inga tips, (förutom "googla" det) så kan man väl bara låta bli att skriva.
  • c0ol

oj lite för långt, är i sthlm nu :)

Cornellia skrev 2009-02-10 15:55:25 följande:
      Jag finns i Luleå.
Svar på tråden \windows\system32\config\system