• Nixx

\windows\system32\config\system

Har du testat med en restore?

• Nixx

Cornellia skrev 2009-02-10 13:27:26 följande:

Tack, nu känns allt mycket bättre, nu har jag fått massor med fler länkar att plöja, där ingen riktigt passar in och där jag inte är tillräckligt duktig för att förstå hur jag ska applicera det på just mitt problem. Nån som vill köpa en rosa LG x110, med icke fungerande xp?? Ge mig ett bud!
    Start -> Program -> Tillbeör -> Systemverktyg -> Systemåterställning
  • Nixx

Cornellia skrev 2009-02-10 14:16:56 följande:

Nej jag förväntar mig inget, men jag har dock fått bra hjälp. Problemet är att man inte kan få dator hjälp ens om man betalar för det. Jag hade lätt betalat för att lösa problemet, men tyvärr finns det juh ingen som fixar det tydligen... Det som är irriterande är dom som bara skriver typ "googla det", har man inga tips, (förutom "googla" det) så kan man väl bara låta bli att skriva.
    Alt 1: Köp en extern cd-spelare och ominstallera Windows därifrån
    Alt 2: Fixa ett bootbart usbminne med windows på
    Alt 3: Lämna in datorn till butik.
  • Nixx

Cornellia skrev 2009-02-10 14:35:00 följande:

1. En extern spelare hjälper juh inte mycket då jag inte har nån skiva. 2. Jag är oxå inne på det spåret, har fått flera bra och vettiga länkar på hur man gör det oxå. 3. Butik, aldrig i livet att jag lämnar iväg min dator till nån klåpare på telia.
    Om du inte har en skiva borde du ha någon nyckel som gör att du kan ladda hem en oem skiva. Du äger trots allt en licens
Svar på tråden \windows\system32\config\system