• MammaJensen83

    Örebroare med BF okt -09?

    Vore skoja att hitta några i närheten!

  • Svar på tråden Örebroare med BF okt -09?
  • Snuvan

    Varför föddes han i Karlskoga om man får fråga? Iofs är de kända för sitt bra bb.
    När är ditt andra beräknat då?
    Mitt bf är ca 14 oktober. Mitt första barn.

  • MammasLucas

    Bor i Örebro väntar mitt 2:a bran som är beräknat den 20 Oktober enligt fl men ska på vul den 3 mars så får man se då om det stämmer.


    Lägg märke till folk när de är arga, för då avslöjas deras rätta natur.
  • MammaJensen83

    Hej hopp!

    Har inte haft så mycket tid att sitta vid familjeliv.

    Snuvan: Jag valde att födda där för att det hade ett bra rykte. :D Jag vart jätte nöjd. Har bf 1 okt.

    Mammalucas: Va spännade! Hur gammal är Lucas?

    Hur mår ni?

    Själv så är det inge vidare just nu....har sån hemskt illamående.

  • MammasLucas

    Lucas är 2,5 år så han blir dryga 3 år när bebisen kommer (om det vill sig väl).

    Har oxå lite illamående. Dem säger att mår man illa så väntar man en flicka. Och jag har en känsla av att det blir en flicka men vi får se.

    Gabrielsmamma: Ska du föda i Karlskoga denna gången oxå eller blir det USÖ denna gången?


    Lägg märke till folk när de är arga, för då avslöjas deras rätta natur.
  • Snuvan

    Jag mår illa ibland, mest när jag går upp tidigt på morgonen, idag hade sovmorgon så det kändes riktigt skönt.

    Jag vet att Karlskoga har ett riktigt bra bb, det känns skönt att veta.
    Får man välja? Hade du bestämt innan att du ville föda i Karlskoga?

  • ruti

    Hej på er!
    Jag hänger på här. Jag väntar vårt andra barn och har BF (enligt FL) 15 oktober. Vi har en son som är född -06.
    Jag mår också lite illa på mornarna, men än så länge är det inte så farligt. Är väldigt trött däremot.

    Är det någon som har varit hos BM ännu? Jag ska dit på måndag. Känns tidigt, tror inte jag fick komma till BM när jag väntade sonen förrens jag var i vecka 12-13.

  • MammasLucas

    Jag ska dit den 3 mars och samma dag ska jag göra ett vul så den dagen är fullt upp för mig


    Lägg märke till folk när de är arga, för då avslöjas deras rätta natur.
  • Snuvan

    Jag var dit i onsdags, jag vet att det är väldigt tidigt men jag har opererat bort min sköldkörtel så jag behöver extra kontroller. Men nu ska jag bara lämna prov hos min vanliga läkare.
    Den 3 mars ska jag tillbaka på ett samtal om fosterdiagnostik och sen den 19 mars ska jag träffa bm igen och göra allt som man gör på en vanlig inskrivning, lämna prover o sånt.
    Nu pratade vi mest bara.
    Men det kändes skönt, jag var lite orolig innan eftersom den förra bm jag träffade där, henne gillade jag inte alls men den som jag fick nu var väldigt lugn och snäll.

Svar på tråden Örebroare med BF okt -09?