Vad är det här??? Jag börjar bli rädd nu. (Domningar, stickningar och smärta i leder)
Nu har jag varit hos flera läkare och de hittar inte felet.
Jag har smärta i vänster arm, känselbortfall i båda armarna och vänster ansiktshalva. Det trycker och domnar f.a. i vänster tinning.
Det strålar, domnar och de senaste dygnen har även andra leder börjat värka och jag har en stickande, brännande känsla på samma ställen.
Rörelseförmågan i händerna är dessutom försvagad, jag har svårt med finmotoriken. Jag är väldigt trött, svag och blir lätt anfådd.
Läkarna har kollat EKG, röntgat skallen, kollat boldtryck och tagit alla möjliga tester (B12, järn, sköldkörtel etc).
Idag ska de röntga nacken och ryggen.
Jag blir bara så frustrerad. Jag kan inte jobba och ta hand om mitt barn när jag mår så här. Jag är rätt säker på att det INTE är en stressreaktion. Visst kan psyket ta sig starka fysiska uttryck men det här är så tydligt och lokalt.
Jag tänker be läkaren ta reumatologiska tester. Kan de göra det på VC?
Snälla, om någon känner igen symtomen eller har dem själv så skriv gärna en rad. Jag blir galen snart. Jag kan inte ha det så här. Min tillvaro rasar sakta men säkert .